Dawno...

...nas nie było. Ale przepraszamy,za nieobecność. Wiecie chyba sami: szkoła, sprawdziany ,testy ,kartkówki, wypracowania i poprawianie wszystkiego. A cóż zostały jeszcze 3 tygodnie :) Wreszcie nasze upragnione wakacje! Już nie mogę się doczekać.
Wiele się działo podczas naszą nieobecność. Mamy nową przeszkodę agility- stacjonatę.Dwa tygodnie temu zrobiłam ją z tatą. Majlo musiał ją oczywiście obwąchać i wypróbować. Łaciaty uznał ją za swoją ponieważ została już obsikana xP. Co prawda zdjęcia nie mam,ale mam rysunek :
Ogólnie to chodzimy na spacerki. Trenujemy przywołanie,posłuszeństwo,agility i aport. Majlo bardzo ładnie ostatnio radził sobie w agility. Skakał przez hopki,koło i omijał tyczki. Mamy w planach budowę slalomu i kolejną/e stacjonaty/ę. Aktualnie nasze przeszkody to 3 hopki,2 tyczki do omijania,koło i mamy swoją mini huśtawkę. Mam nadzieję,że jeszcze w wakacje dorobimy trochę toru. Ale wszystko w swoim czasie.
WARIAT!! xD

Pozdrawiamy:
 Zapraszam na moje inne blogi:
http://blogopsie.blogspot.com/
i
http://hamsteerr.blogspot.com/
Łapka na koniec:
szum na zdjęciu :(

Komentarze

  1. Haha, jak to zobaczyłam to padłam. XD
    Super, że w agi działacie i to prężnie! :)
    Czekamy na zdjęcia owej stacjonaty i reszty planowanych przeszkód! :>
    Pozdrawiamy
    E&F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że tak trenujecie. Trzymam kciuki by torek powiększył się o kilka nowych przeszkód ;)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o tym, że miałam wstawić instrukcję produkcji drewnianej stacjonaty :). Zrobię to w przyszły weeekend, bo mam już listewki, ale w tym tygodniu wyjeżdżam na 4-dniową wycieczkę nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh szkoła...Czekam na zdjecia toru.:-)

    Fajnie ze sobie trenujecie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także liczę na zdjęcia z toru, może mnie zainspirujesz do utworzenia jakiejś przeszkdody ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie super przeszkodę! Majlo na pewno będzie zadowolony z ćwiczeń :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie Agility :D Mnie to pasi... gdyby nie wiek okruszka pewnie bym też z im trenowała :)

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    POZDRAWIAM H&O

    OdpowiedzUsuń
  8. super że tata Ci tak pomaga :) często żałuję, że nie mam podwórka żeby sobie zafundować taki tor przeszkód.

    ps. Zapraszam do udziału w akcji dla psiaków: www.nieporzucajpsa.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stacjonata!
    My tez będziemy brać się do roboty własnych...
    Czekamy na zdjęcia torku =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stacjonatka. My poszliśmy na łatwiznę i zrobiliśmy hopki z rurek PCV.
    Świetnie, że ćwiczycie. Majlo będzie zadowolony.

    Pozdrawiamy!
    Monika&Niko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: