Furrrrrminator!

W czwartek przyszedł zamówiony przeze mnie furminator :) Jestem szczęśliwa,że wreszcie go kupiłam.Już pierwszego dnia przez godzinę czesałam Majla,a sierść wrzucałam do wiadra. Ilość sierści była duża, nazbierało się pół wiadra ;) Teraz codziennie czeszę moim furminatorem Majla i jestem zadowolona. Z czystym sumieniem mogę polecić ten furminator każdemu posiadaczowi psa który obficie linieje.
Felixa też wyczesałam,ale z niego to dużo nie wyleciała xd


Felix w tle :)
 Chciałabym jeszcze bardzo serdecznie wam podziękować za ponad 90 obserwatorów i ponad 18 tysięcy wyświetleń. :) Bardzo się cieszę,że ktoś nas tu odwiedza i czyta.
Pozdrawiamy,Asia&Majlo-Active&Crazy Beagle



Komentarze

  1. Ło. Niby krótko włosy pies, a jak linieje. ;o
    Jeśli można reklamować, to prosze. : http://psia-ferajna.blogspot.com/
    Dziękuję. Pozdrawiamy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam spory problem z linieniem mojej Soni która gubi bardzo dużo sierści 2 razy w roku. Zakup furminatora planuję już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. furminator jest rewelacyjny, używam go od kilku lat i nie oddałavym za nic w świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mamy furminator, ale nie sprawdza się u nas (tj. przy Tosi, bo Gi w ogóle nie linieje) zbyt dobrze. Po wyczesaniu zostaje jeszcze sporo futra, które lepiej wyłazi po czesaniu szczotką, furminator nie chce tego wyciągać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię taki furminator. Moja Czarka ma taką 2cm, ostrą, czarną i twardą sierść, która wszędzie się wbija i trzeba ją palcami wybierać. Zapraszam do nas http://kundelka-i-borderka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. My nie mamy problemu wypadającej sierści, jednak z furminatorem spotykam się, wyczesując psiaki w schronisku. Bardzo ładne zdjęcie drugie - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mogę się zapytać gdzie zamawiałaś taki furminator ? Nam by się bardzo przydał, bo mamy problem z warstwową sierścią Sashy. Ona jak już linieje, to linieje niemiłosiernie - czasami czeszę ją 2 godziny i to nic nie daje, bo po domu i tak latają kłęby sierści (dosłownie).. Ależ dużo macie tych obserwatorów i oby ta liczba dalej rosła kochani ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz furminator zamawialiśmy na allegro. Piszę tam,że jest rozmiar L 6,7 cm.
      http://allegro.pl/furminator-sredni-szczotka-grzebien-dla-psa-i-kota-i3440716187.html
      Są jeszcze miejsze rozmiary:
      M 4,6 cm
      http://allegro.pl/furminator-sredni-szczotka-grzebien-dla-psa-i-kota-i3440716187.html
      XL 10 cm
      http://allegro.pl/furminator-duzy-xl-10cm-szczotka-grzebien-dla-psa-i3428823652.html
      Pozdrawiam !

      Usuń
  8. O, Fuksowi też przydałby się taki furminator, bo czesanie szczotką nic nie daje... ;D
    Mam pytanie, jaki masz sprzęt foto? :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo :) My już chyba wszystko przerobiliśmy. Jeśli chodzi o skuteczność czesadła. Mamy 4 szczotki, grzebień (z gumką recepturką fajnie sobie radzi, ale nie w okresie obfitego linienia), furminator z krótszym ostrzem, a od wczoraj trymer i furminator z dłuższymi ząbkami.

    Czesząc jednego psa nie mogę ograniczyć się do 1 czesadła, ponieważ w zależności od ciała ma kilka rodzajów ufutrzenia, w związku z tym to co sprawdza się na łąpach, średnio daje radę na tyłku.
    2 dni z rzędu czesałam wszystkie 4 kudłacze. wczoraj - 2 dnia, kiedy myślałam, że będą to tylko poprawki, uzbierałam prawie pół czarnego worka - do którego się mieszczę sama :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: