Karma i obroża

Wczoraj byłam na zakupach i kupiłam dla Majla kilka rzeczy. Do produktów zamieszczam krótkie opisy ;)
Butcher's Pro Series Light
Opakowania: 150 gram
Karma,a raczej pasztet bardzo fajna. Ma dobry skład powyżej 40% mięsa oraz niską zawartość tłuszczy. Ok 30% mniej tłuszczu. Myślę,że ta karma będzie częstszym gościem w psiej diecie :) Koszt: ok.3.60 zł.
Opis producenta :
W linii Butcher’s Pro – Series można znaleźć karmę dla psów, które dotyka problem nadwagi. Butcher’s Pro – Series Light to dla nich doskonały wybór,  ponieważ zawiera:
  • L-karnitynę, która przyspiesza spalanie tłuszczu i ułatwia powrót do prawidłowej wagi
  • O 30% mniej tłuszczu, co znacznie ogranicza ilość spożywanych kalorii
  • Kombinację kurczaka, ryżu i warzyw, które razem tworzą lekkostrawny ale wciąż smaczny posiłek pozwalający utrzymać prawidłową wagę
Fitmin Medium Performance 
na wagę 0,5 kg
Wczoraj kupiłam na spróbowanie dla Majla karmę Fitmin Medium Performance. Majlowi smakuje,ale moim zdaniem ma za wysoką zawartość tłuszczu bo 17%. Dlatego będziemy przechodzić na karmę Light nie wiem czy firmy Fitmin czy Brit,a może Arion.Doradzicie? Ale tą karmę mogę polecić psom z niedowagą ;)
Obroża TRIXIE czarna z klamrą przekładaną przez kółeczko
Obrożę kupiłam tymczasowo póki nie kupię czegoś mocniejszego. Ogólnie bardzo fajna. Kolor czarny. Szerokość: 1,5 cm. Rozmiar S-M.
Pozdrawiamy
Asia&Majlo!

9 komentarzy:

  1. Fajnie, chyba kupię Sashce tę karmę na spróbowanie, nadwagi, jak i niedowagi nie ma, ale ma wybredne podniebienie, więc może jej zasmakuje. Jako obroża tymczasowa, bardzo fajna, w dodatku w kolorku praktycznym, bo czarnym :)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. My też testujemy nową mokrą karmę, ale nie Butcher's tylko Animonda Gran Carno - polecam, na przyszłość :)
    Obroża fajna, kiedyś nawet chciałam ją kupić, ale jak na razie Fuks ma dwie, więc... :)
    Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre karmy jak i skład. :3 Obroża taka, zwykła, ale jak na ''chwile'' to może być. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na przykład wolę takie zwykłe, nie podobają mi się jakieś takie jak np. z furkidz, oczywiście niektóre są całkiem ładne, ale nie wszystkie : )

      Usuń
  4. Od niedawna Tosia też je Butcher’s, tylko puszki. Ja jestem zadowolona.
    O suchej karmie nic nie słyszałam, a co do obroży to podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post mi przypomina, że ja jak wrócę też powinnam się wybrać na zakupy. ;)
    Obróżka wydaje się fajna!

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają takie zwykłe, jednokolorowe obroże :D Choć tymi "fikuśnymi" też nie pogardzę. Jestem Ciekawa jak wygląda ta obróżka w praktyce. Czy zatrzask jest solidny itp.
    Ogółem poszukam sobie na internecie jak ona działa bo pierwszy raz widzę taką z "przekładana przez kółko".
    A co do Butcher'sa :D Mój pies suchą karmę uwielbia! Puszki jeszcze nie próbowaliśmy gdyż u nas nie jest ona łatwo dostępna ;/ A co do Fitmina nie mamy :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM