Z innej beczki...

Witam. Chciałabym poinformować was,że mój adres strony o fotografi został zmieniony na
joannahabrychphotography.blogspot.com
Serdecznie zapraszam do odwiedzania,oraz na mój fotograficzny fanpage :
https://www.facebook.com/JoannaHabrychPhotography  (jeśli zdjęcia wam się podobają,to możecie dać lajka ;) )
Wiem,że nie mam profesjonalnego sprzętu,ale to nie aparat robi zdjęcie tylko fotograf :)
+chciałabym was zaprosić do polubienia strony brzeskiego przytuliska "Przytul Psisko" :
https://www.facebook.com/PRZYTULIISKO
Pozdrawiamy,Asia&Majlo

5 komentarzy:

  1. Nowy blog już obserwowany. Robisz na prawde świetnie zdjęcia. :)Czekamy na kolejne posty!
    Pozdrawiamy! i zapraszamy do siebie
    psia-ferajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog już w obserwowanych! :)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda - dobry fotograf każdym aparatem zrobi cudowne zdjęcie ! Ja również zaczynałam od zwyczajnych aparatów, a gdy już stwierdziłam, że idzie mi dobrze na tyle by zakupić lustro, to zaczęłam odkładać - szlifuj się w klikaniu zdjęć, wyostrzaj wzrok i doszukuj się cudownych obrazów natury :)

    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, dobrze, że pokazujesz się w necie. :>
    Nie można się kryć, bo pozostaje się niezauważonym i co gorsza... niedocenionym.
    Życzę dalszego rozwijania się w fotografii! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM