SMUTNY PIESEK

Majlo nauczył się nowej sztuczki :) Sztuczka nazywa się "smutny piesek". Zapraszam do oglądnięcie filmiku.
Dwa dni uczenia i już jest chyba wykuta na pamięć. Już od jakiegoś czasu próbowałam nauczyć tej sztuczki Majla,ale jakoś nie wchodziło mu to do głowy,a tu proszę. Jeszcze kilka zdjęć za sztuczką:



W domu było ciemno na zdjęciu i tylko tak dało się przerobić :P

I przypominam jeszcze o filmiku wakacyjnym:
http://www.youtube.com/watch?v=xJWuGzriqyk&list=UUI3RJP8wA67nluLHo4z1frA
Pozdrawiamy Asia&Majlo

17 komentarzy:

  1. Świetnie !
    Gratulujemy ! Fajnie mu to wychodzi :)
    Aż zachciało mi się jej nauczyć Kropkę :D
    Super !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, jaki smutas... ;)
    Takie oczka też będę miała. Za tydzień, 2 września. :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sztuczka, takie smutne oczęta :D.
    Aż mnie zachęciłaś do nauczenia psiaków jakiejś nowej sztuczki :).
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, i oby więcej takich sztuczek. Mądry piesek. Ale nie wiem czemu, film mi nie działa ;/.
    Pozdrawiamy B&S

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rozczulająca sztuczka, aż chciałoby się poklepać Majla po brzuszku i powiedzieć : "Będzie dobrze!" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby mojego dało się tak nauczyć, pozostaje Ci tylko pogratulować XD
    Nominowałam Cię do LibsterBlogAward więcej info znajdziesz pod adresem: http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/2013/08/libsterblogaward-obrozka.html =)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie lubię tę sztuczkę, dzięki Twojemu wpisowi przypomniało mi się, że kiedyś nauczyłąm tego chocolatę i przestałyśmy tego używać, czas to nadrobić!
    Mądrala twen Twój biglowy :)))

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna i napewno trudna sztuczka ^^ gratuluje !^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie mu wychodzi :) Prawdziwy aktor! :D
    Też ostatnio zaczęłam tego uczyć Mańka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominacja do LBA :)
    Więcej na: przygodyczaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje ! U nas nazywa się to smutas ;) Bardzo ładne zdjęcia ,z posta na post coraz lepsze . :)
    Pozdrawiamy .

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM