Żegnajcie...

...wakacje! Te wakacje minęły za szybko. Przyszedł znów czas na naukę,sprawdziany,kartkówki. To takie smutne. Czemu to tak szybko zleciało. Zrobimy dzisiaj z Majlem pożegnanie wakacji. Pójdziemy na długi spacer i spędzimy cały dzień ze sobą. Nie wiem teraz co ile będe pisała posty. Bo wszystkie wolne chwile chciałabym poświęcić łaciatkowi,a blog będzie na końcu. Być może w któryś weekend wieczorem znajdę chwilę na chociażby krótka notkę np.gdy Majlo będzie sobie chrapał. Żegnajcie wakacje! Dopiero za rok się spotkamy.
Majlo o spojrzeniu : Proszę nie idź do tej szkoły :(

Pozdrawiamy Asia&Majlo
PS. Dodałam nowe zdjęcia w zakładkach Majlo i Ciapka ;)

Komentarze

  1. Ja też będe każdą wolną chwile poświęcała Loli

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba myślec pozytywnie! :)
    Soboty, niedziele, święta, ferie, ect. Przeżyjemy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to, ja teraz idę do gimnazjum. Nowa szkoła, nowa klasa, tak się zaczyna trzyletnia praca..
    Będe musiała jakoś pogodzić psa+szkoła+treningi+spacery. Powoli robię sobie plan jak to wszystko by miało wyglądać.
    Zobaczymy jak będą wyglądać pierwsze 2 tygodnie września. Mam nadzieję ze uda mi się coś skrobnąć na blogu, i mam nadzieję że tobie też. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety ,musimy dać radę . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czekam na święta, chociaż te kilka dni wolnego to zawsze COŚ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powrót do szkoły to nie koniec świata. Mam nadzieję, że niedługo znajdziesz czas i znów napiszesz. :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wakacje z każdym rokiem lecą coraz szybciej :( Trzeba jakoś przeżyć!
    Pozdrawiamy, trzymajcie się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nam wakacje również zleciały baardzo szybko.. ;(
    Ale 10 miesięcy cierpliwości i znów wakacje! :)

    Pozdrawiamy Was.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też psom będę poświęcac cały wolny czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej jakie smutne spojrzeniee :)
    Nie smutajcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety też nam minęły za szybko! Ważne żebyśmy miały czas dla psiaków ;)
    Pozdrawiamy ,Bona i Madzia

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak wakacje minęły szybko. Najbardziej jednak bolesne były ostatnie dni, bo poznałam naprawdę wspaniałą osóbkę i teraz na spotkanie z nią muszę czekać 10 miesięcy. No ale czas szybko płynie, wiec zleci naprawdę prędko.

    PS. W poniedziałek wyślę książkę i piłkę. Mam nadzieję, że szybko dojdzie i nagroda Ci się spodoba, bo książkę wybierałam z dość dużą grupka znajomych. Zresztą sama ja juz czytałam i naprawdę jest niesamowita, ale to już będę czekała na Twoją opinię, po przeczytaniu książki :) Przepraszam, że wysyłam tak długo, ale... szkoła -,-. Ale piszę, byś nie pomyślała, że zapomniałam :*

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: