Wszędzie sierść

Witam ,was serdecznie!
Jak już wiecie Majlo jest beaglem ,który linieje cały rok. Jest to bardzo uciążliwe zarówno dla mnie jak i innych domowników. Zupełnie już nie wiem co mam z tym zrobić. Wyczesuję go prawie codziennie furminatorem,gumową rękawicą,metalowym grzebieniem i nic nie pomaga. Stosuję też witaminy Sanal Biotin z Biotyną. Ale i tak leci z niego jak z choinki ...
Myślałam nad zastosowaniem witamin dla psa z kwasami tłuszczowymi omega 3 i omega 6 oraz olejem z ogórecznika firmy Gammolen oraz nad trymerem hakowym ,ale nie wiem jaki trymer będzie się nadawał dla łaciata. Jego sierść jest trochę dłuższa niż u rasowych beagli. Na grzbiecie osiąga długość od 2 cm do ok.4 cm ,a na ogonie nawet z 6 cm. Chciałabym w tym poście prosić was o rady co z tym zrobić aby chociaż o połowę zmniejszyć linienie , bo wystarczy ,że raz go ktoś pogłaska  i już na grzbiecie robi mu się kupka sierści. Co robić?

Komentarze

  1. Oj , to może coś nie tak z dietą ? Jaką karmę podajesz Majlowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie sucha Butcher's i mokra Bozita.

      Usuń
  2. Szczerze przyznam, ze na codzien nie mam do czynienia. Moje yorki nie linieja prawie wcale, a kundelek tylko 2 razy w roku. Mysle ze powinnas udac sie z tym do weterynarza. A tak po za tematem to zmienilam adres bloga z gabi-moja-wariatka.blogspot.com na szczur-z-kitka.blogspot.com serdecznie zapraszam do przeczytania nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję, to yorki w ogóle nie linieją, z uwagi na ich rodzaj sierści.

      Usuń
  3. Moja psina też dużo linieje, praktycznie cały rok, ale jej sierść jest długa i miękka dzięki czemu łatwa w sprzątaniu. Z gładką sierścią beagla jest pewnie gorzej. Może rzeczywiście coś nie tak jest z jego dietą, brak jakichś składników, niewłaściwa karma, bo taka ilość wypadającej sierści nie jest już chyba zdrowa. Lepiej skontaktuj się w tej sprawie z wetem, bo to może też być wczesny objaw jakiejś choroby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontajtowalam sie z wetem i rowniez polecil Gammolen ,gdyz duzo wlascicieli go sobie chwali. Ale na razie kupie chyba olej z lososia Hunter w zooplusie

      Usuń
  4. Oj sierść potrafi dac się we znaki, wiem co czujesz bo czekolada linieje calusienki rok... trochę łatwiej jest kiedy w diecie jest większą ilość nnkt czyli żywienie oparte o białko ryb, siemie lniane,płatki owsiane,dodatki typu olej z lososia, olej z oliwek,olej rzepkowy, suplementy typu vetoskin,efa oile, dermanorm itd

    OdpowiedzUsuń
  5. niestey nie umiem ci doradzić - i w kwestii trymerów i suplementów jestem kompletnie zielona, bo mój pies nie linieje... Może pójdź z tym do weta , a może tu chodzi o karmę?
    Wpadłam i zostaje na dłuzej - zapraszamy do nas!
    life-with-rudi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam to samo z Fuksem, może nie w takiej ilości jak ty, ale te kłaki są wszędzie...
    Spróbuj może zmienić karmę, w zeszłym roku kupiłam Fuksowi Purinę Pro Plan i po niej masakrycznie gubił sierść, więc może na przykład jest uczulony na jakiś składnik tej karmy. Nie wiem. Ale jak odstawiliśmy tę karmę linienie się zmniejszyło, więc może też spróbujcie zmienić karmę na jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas jest ten sam problem, lepiej nie ubierać czarnych spodni.... codziennie odkurzam podłogi, koc na kanapie i pościel i codziennie jest warstwa sierści, również wyczesujemy codziennie i NIC. Słyszałam właśnie że bardzo dobry jest LEN. Zaczynamy terapię ;) Może i wy spróbujcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz poprosić o radę psiego fryzjera.

    Ja sierści w okresie linienia pozbywam się wyczesując psy na mokro. Wkładam pod prysznic i zwilżam po czym wyczesuję. Łazienka wygląda potem tragicznie ale ja mam spokój na 2 - 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety tu wam nie pomogę, mój pies nie linieje ... Ale tak jak napisałam Justyna - można poprosić o radę psiego fryzjera.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam na to żadnego pomysłu, a mam taki sam problem (choć już się przyzwyczaiłam). Najgorzej jak ubiorę coś czarnego, jestem po chwili cała biała :P
    Pozdrawiamy!

    Nowy post | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog
    http://pamietnik-bianki.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam labradora, podaję mu Derma Fit Dog mój Storm nie linieje, na prawdę polecam. Stosował różne preparaty i ten jest po prostu skuteczny. Nie jest tani, ale na prawdę warto, pozdrawiam. A tak na marginesie zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://jakwychowacszczesliwegopsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. skoro masz takiego psa powinnas sie liczyc z tym~!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! :3
    Zapraszamy na nasz nowy blog + byłabym wdzięczna za zostanie obserwatorem i komentowanie wpisów :)
    Pozdrawiamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój Miloł też linieje cały rok i wiem jakie to uciążliwe...Jeśli uda Ci się coś na to poradzić koniecznie daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam znajomą posiadaczkę Beagla, która też nie dawno prosiła mnie o radę w sprawie linienia. Postanowiłam jej pożyczyć furminator i była bardzo zadowolona. Kłębów sierści w domu nie ma prawie w ogóle. Moja znajoma kupiła ten sam furminator co ja, czyli zielono-czarny firmy JK Animals. W tym furminatorze możesz wymieniać końcówkę (ja na to mówię ząbki :D). Masz do dyspozycji kilka rozmiarów i gęstości ząbków. Osobiście dla bajgla polecam rozmiar Medium z dość gęstymi ząbkami (76mm). Mam nadzieję, że pomogłam :)


    Zapraszam do nas: codabordercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyczyn nadmiernego linienia jest wiele - przede wszystkim zła dieta oraz choroby skóry. Jeśli traci sierść "normalnie", to jest ok, ale jeśli linieje nadmiernie, tu należy zadać pytanie - dlaczego.

    Musisz podawać mu produkty, w których jest zawarta witamina A (wątróbka, marchewka), witamina H i biotyna (również wątróbka, ryż, żółtka jaj, soja oraz orzechy). Jaką karmę psu podajesz? W niektórych karmach jest wszystko dokładnie skomponowane, więc nie ma co przesadzać z witaminami, bo ich zbyt duża ilość może również niekorzystnie wpływać, co ich niedobór.

    Druga rzecz, to choroba - czyli uczulenie na niektóre składniki. Głównie psy uczula mięso drobiowe oraz zboża, czyli należałoby przejść na inną karmę.

    medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Może nie odpowiednia dieta? Ja mam problem z linieniem u króliczków. Obserwuje i licze na rewanż: http://www.pamietnik-bianki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojego królika wyczesuję furminatorem ;)

      Usuń
  19. www.gammolen.pl29 stycznia 2014 10:00

    Dzień Dobry,
    Z przyjemnością prześlemy Pani (i innym zainteresowanym) opakowanie Gammolen do testowania, niestety nie udało nam się znaleźć Pani adresu mailowego. Bardzo prosimy o kontakt pod adres: sklep@tymofarm.pl
    Serdecznie pozdrawiamy,
    Zespół TYMOFARM- producent kapsułek dla psów Gammolen
    www.gammolen.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: