O'Canis mmm pycha

Wczoraj przyszła do mnie nie mała paczka z produktami do testowania z firmy O'Canis. Za która bardzo serdecznie dziękujemy :)W paczce jest dużo produktów. Głównie są to suszone przysmaki np. z kangura , ale karma też się znalazła. Przeanalizowałam składy niektórych produktów i te przysmaki z mają ode mnie ogromny plus za skład. Są produkowane bez użycia ulepszaczy,konserwantów i sztucznych barwników oraz są naturalnie suszone powietrzem.


Tak więc od wczoraj zaczęliśmy testowanie. Na pierwszy ogień poszło cygaro z wołowiny.
O´Canis Cygaro z wołowiny dla psów wyprodukowane jest ze 100% mięsa wołowego, nie zawiera cukru, substancji wabiących, sztucznych dodatków i wypełniaczy. Dlatego też są świetną i zdrową nagrodą dla psów.

Zalety

świeże składniki
delikatna obróbka
bez chemicznych dodatków
bez sztucznych aromatów
bez sztucznych barwników
naturalne
bez konserwantów
bez substancji wabiących

Gdy dałam Majlowi cygaro z wołowiny to bez zastanowienia zaczął się nim zajadać . Widać było ,że mu smakowało. Gryzak ten jest dobrym pomysłem ,aby przez chwilę zająć psa. Ale naprawdę tylko przez chwilę bo ten smakołyk zostanie bardzo szybko pochłonięty przez psa. Gdy Majlo skończył jeść cygaro to szukał jeszcze na ziemi czy czasami czegoś mu z niego nie zostało.


Oczekujcie dalszych recenzji i testów produktów O'Canis.
Łaciaty degustator gorąco poleca O'Canis!


Komentarze

  1. Ale dużo macie rzeczy do testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do nas przyjedzie chyba jutro.:) Rzeczywiście swietna paczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper, ach Emet chciałby testować takie pyszności... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak po prostu dostaliście do testowania!? Eej no, my też chcemy... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy poprosić i zapytać jakieś psie firmy ;)

      Usuń
  5. Też chcemy coś w końcu do testowania :D Kentucky by się ucieszył :P czekamy na kolejne recenzje ;)

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chce coś do testowania! :(
    Fajowa recenzja!
    Zaglądamy i obserwujemy ;).
    (liczę na to samo)
    POZDRAWIAMY
    A&N&F
    http://ja-najra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zamówieniem smaków z tej firmy i chyba właśnie mnie przekonałaś :D najbardziej podoba mi się to, że nie zawierają tyle chemii, co większość dostępnych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: