Sztuczkowo!

Korzystając z dwu tygodniowego czasu wolnego od szkoły ( z powodu choroby) postanowiłam nauczyć (znowu) Majla sztuczki TRZYMAJ! coś w pysku. Już kilka razy próbowałam uczyć tej sztuczki Majla ,ale nigdy mi się nie udało. Bo zawsze po 1 sekundzie wypluwał rzecz . Tym razem postanowiłam ,że gdy weźmie rzecz do pyska podtrzymywać mu dolną część paszczy aby nie miał możliwości wyplucia. Po kilku sesjach nauczył się ,że musi trzymać tą rzeczy w pysku aż do komendy DOBRZE!DOBRY PIES! i wtedy może wypluć rzecz. Zauważyłam też ,że Majlo nie chce trzymać w pysku miękkich rzeczy takich jak obroża czy szelki . Więc popracujemy nad tym aby brał do pyska rzeczy z dowolnego materiału. Gdy Majlo będzie już perfekcyjnie wykonywał tą sztuczkę to spróbuje nauczyć go chodzenia z rzeczą trzymaną w pysku. Trzymajcie kciuki! A teraz fotki :
Może posprzątać?:



 
Uczesz !! :
Zamawiałaś malowanie pokoju? :

 Chciałam zrobić na ziemi tło z żółtego ręcznika ,ale nie za bardzo wyszło :P

Jestem dumna z łaciata ,że wreszcie nauczył się tej sztuczki . I coraz bardziej jestem przekonana ,że Majlo jest bardzo inteligentnym i pojętnym czterołapem :)
A teraz jeszcze kilka innych sztuczek ( zdjęcia robiłam jeszcze przed chorobom )
Świadomość zadu:



Vault:






Trzymanie rzeczy na głowie/pysku:


 Pozdrawiamy , Asia&Majlo!

Komentarze

  1. Gratuluję postępów :) Mam pytanko jak nauczyłaś psa odbicia od ciebie? :)

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ta sztuczka (tak jak większośc naszych sztuczek) wyszła przez przypadek. Na początku uszyłam Majla przeskakiwać przez zgiętą nogę (tak samo jak na zdjęciach) i przy okazji odbijał się od nogi ale nie w bok tylko do przodu co nie było Vaultem. Później zaczęłam dawać rękę ze smakołykiem do przodu ( po to aby pokazać psu ,że ma się odbić w tamtą stronę) i powoli pies zaczynał rozumieć ,że ma się odbić w tamtą stronę.
      Tak było w naszym przypadku ,ale twój pies może mieć zupełnie inną formę uczenia się i może nie zrozumieć o co konkretnie chodzi. Bo każdy pies rozumie inaczej i nie każdy uczy się w ten sam sposób co inny ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) Wiem, że u każdego psa jest inaczej ;)

      Usuń
  2. Gratuluję postępów w sztuczkowaniu! Ja też miałam problem z nauczeniem trzymania Tajgi, ale w końcu się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje postępów, ja z moim beaglem nauczyłam się slalom wokół nóg, może też spróbujemy trzymania rzeczy w pysku ale nie wiem czy nam się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję opanowania nowej sztuczki :) Powodzenia w uczeniu trzymania rzeczy !

      Usuń
  4. Świetnie wam wychodzą vaulty! :D
    Może kiedys wpleciecie w to frisbee? Byłabym ciekawa waszej pracy ^^
    Życzymy wam powodzenia w dalszym sztuczkowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha świetna ta sztuczka :) Gratulacje w ogóle : D ostatnie zdjęcie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :D Widzę, że Majlo ma już na prawdę sporo opanowanych sztuczek na koncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymanie przedmiotów to świetna sztuczka :D Nam jakoś nie wychodzi i już nie mam pomysłu jak się za to zabrać ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :) Mądry pies :3

    Zapraszam na mój psi świat ^^ http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Sztuczki są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam nauczyć swoją psinke trzymania różnych rzeczy w pysiu, niestety Tekila wogóle nie chcę wziąć nic do pyska, czy z Majlem miałaś może podobnie, czy z wielką checią brał wszystko do pyska?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: