Po świętach

A więc mamy już po świętach . Te święta mogę zaliczyć do jak najbardziej aktywnych. Codziennie , kilka razy dziennie chodziliśmy na spacery. Raz dziennie chodziliśmy z moimi kuzynami ,którzy pokazywali mi różne ciekawe tereny spacerowe ,gdyż mieszkają na tej wiosce dłużej i wiedzą co i gdzie. Wiem już gdzie jest super staw , górka i drogi przy lesie. Mamy dużo dróg do spacerowania ,a jeszcze nie wszystkie odkryliśmy :) . W między czasie biegaliśmy i trenowaliśmy bikejoring oraz coś z tropienia. Majlo nieźle radzi sobie w bikejoringu ,co prawda nie biegnie przodem cały czas ,ale powoli dążymy do celu.
Myślę też nad zakupem jakichś innych szelek do biegania ,bikejoringu i na codzienne spacery. Gdyż nasze step-in'y już się powoli rozlatują. Myślę nad guardami Man Mata lub norweskimi z siodełkiem (coś podobnego do Juliusów) ewentualnie zwykłe norwegi ,ale nie wiem ,które będą lepsze . . .   Może doradzicie?
Trenowaliśmy także różne sztuczki. Próbowałam udoskonalić sztuczkę trzymaj i Majlo juz prawie podchodzi do mnie z trzymaną w pysku rzeczą ,ale niestety za wcześnie wypluwa .
Pracowałam także nad figurą łaciatka i myślę ,że jest ok. Rodzina cały czas mówi ,że jest za chudy ( jedyny wujek mnie popiera i mówi ,że jest ok) ,ale moim zdaniem nie mają racji. Uważam ,że jest w jak najlepszej formie. Zresztą sami oceńcie :
 
Widok z boku
I widok od góry
Myślę też nad zmianą karmy Majla. Aktualnie je Sams Field Light/Senior ( akurat innej nie było w sklepie ,więc musiałam kupić ten rodzaj :P ) ,a chcę ją zmienić na bezzbożową,hypoalergiczną karmę karmę dla psów aktywnych Lupo Sensitive 24/10 . Karma wydaje się być fajna i wartościowa i stosunkowo tania jak na bezzbożówkę. Ma różne oleje z kwasami omega i różne zioła. Na początek zamówiłabym worek 5 kg . A wy co myślicie o tej karmie?
Rozmyślałam również nad zrobieniem takiego czegoś ,że byliby dwaj autorzy bloga ja i Majlo i czasem pojawiały by się notki ode mnie a czasami od Majla. Musielibyście wtedy sprawdzać autora danego postu ,aby wiedzieć kto z naszej dwójki pisał notkę. Co wy na to?
Piszcie swoje opinie w komentarzach ( dotyczące szelek, figury Majla, karmy i pomysłu na dwóch autorów) . Czekam! :)
Pozdrawiamy Asia&Majlo!
W oddali w lewym,górnym rogu widać nasz domek :)








Komentarze

  1. Co do szelek to nie wiem, jego figura jest jak najbardziej dobra, przecież go nie głodujesz ;) Sama bym chciała mieć takiego beagla Bardzo fajny pomysł co do tych postów. To byłaby jakaś ciekawa odmiana :* ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać progres, Majluś w jak najlepszej formie! Jeśli moge spytać, czym robicie zdjęcia? Bo są na prawde cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia od góry robiłam aparatem Nikon Coolpix L25 ,a dwa ostatnie aparatem Kodak EasyShare Z710

      Usuń
  3. Z szelek polecamy norweskie - wszystkie typu Julius są OK, ale latem może być psu w nich za gorąco. Norweskie są naprawdę wygodne dla psa. Z wypluwaniem komendy "trzymaj" też mamy problem, z tym, że jak Bona nie wypluwa, to idzie do klatki skonsumować to co ma w pysku :-) Nie wiem co gorsze ;-)
    Figurę Majlo ma świetną, na pewno zauważyłabyś, gdyby był za chudy! Co do karmy, to jeśli ta, którą obecnie je jest dobra jakościowo i nie ma po niej żadnych dolegliwości, to nie ma potrzeby zmieniać (ew. wypróbuj worek i porównaj z tą, którą teraz je). Pozdrawiamy, Asia i Bona http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy jak ma tylko trzymać to jest. ok i trzyma aż nie powiem daj ,ale jak chcę aby do mnie podszedł z rzeczą trzymaną w pysku to idzie a gdy jest już przy mnie to wypluwa i siada.
      Co do karmy to możliwe ,że zrobię tak jak mówisz. Po prostu wypróbuję karmy i porównam :)

      Usuń
  4. Odnośnie autorów postu.
    Jestem zdecydowanie za tym by był jeden autor, troszkę dziwnie się czyta kiedy to "pisze pies"..
    Ale jeśli traktujesz bloga jako swój pamiętnik, to decyzja należy tylko i wyłącznie do Ciebie :)
    Jedynie czego bym "oczekiwała" to.. żeby posty pojawiły się częściej :D
    A sylwetka Majla jest świetna! Świetna, świetna i jeszcze raz świetna! Widać że nad nią pracujecie bo są ogromne postępy.
    Tak trzymać ^^ Teraz tylko popracować nad mięśniami i piesek cud miód i malinki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na Twoim miejscu wybrałabym szele w typie juliusów. Co do figury Majla jest jak najbardziej w porządku! Dobra robota :)
    My nie musimy się martwić o nadwagę bo Fuksa ciężko podtuczyć xD

    Pozdrawiamy! :)
    http://fuksthedog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że ta ostatnia fotka jest prześliczna :)

      Usuń
  6. Ja mam szelki guard Mam Mat i jestem zadowolona :) mamy je ponad rok i dalej sie trzymia jakby byly dopiero nowe ze sklepu ;) Majlo teraz super wyglada :D Ja mojego aussika odchudzam 2 miesiace i 3 tygodnie temu schudl w sumie 4 kg :D ale to jeszcze nie jego waga ;)
    www.aussie-dog-world.blogspot.com
    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do ciągnięcia norwegi nie są najlepsze, bo nie rozkładają dobrze ciężaru, go bikejoringu lepiej wieś guardy, Man Mat to porządna firma :). Ja do roweru i biegania mam sledy dla Kermita (ale raczej na beagla ciężko będzie dobrać tego typu szelki), a na spacery dla Soni zwykłe norwegi, kiedyś i Kermit pewnie takie dostanie.
    Majlo ma świetną figurę! Gratulacje! Jest tak dużo beagli z nadwagą, a twój psiak wygląda super :).
    Chętnie poczytam notki pisane przez Majla, uwielbiam takie posty z psiej perspektywy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz ,że te szelki dobrze rozkładały by ciężar? :
      http://cdn.neozoo.pl/karty/pliki/zdjecia/full600/31/4047974206133F1.jpg

      Usuń
  8. Wow, Majlo wygląda teraz naprawdę dobrze! :D
    Jeśli szukasz bardziej uniwersalnych szelek, to według mnie najlepsze będą dobrze dobrane guardy. A co do karmy, to nie piszą, że jest dla psów aktywnych (i słusznie, bo ciężko nazwać karmę z taką ilością białka i tłuszczy karmą dla psów aktywnych ;)) tylko z wrażliwym układem pokarmowym :). Myślę, że jak na karmę bytową to jest chyba całkiem ok, ale jeśli szukasz czegoś dla psów aktywnych to raczej się nie sprawdzi. Poza tym, jeśli Majlo ma tendencje do tycia, to taka karma powinna mu wystarczyć, a dla aktywnych możesz mu kupić, kiedy zauważysz, że szybko zaczyna tracić na wadze i bytówka mu nie wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zooplusie jest napisane ,że jest dla psów aktywnych , więc się tym sugerowałam :
      http://1.bp.blogspot.com/-X9uaBGv9kzs/U1aOdN5DFaI/AAAAAAAAJUY/LJVXUevkTdM/s1600/lupos.bmp
      Karma zwróciłą również moją uwagę typ iż jest bezzbożowa i hypoalergiczna bo Majlo ma trochę wrażliwy żołądek .

      Usuń
    2. Może to po prostu chwyt marketingowy (ja znalazłam ją na innej stronie i tam nic o tym, że jest dla aktywnych nie było ;)), mój pies, który bardzo dużo się rusza byłby chudy jak palec jedząc tę karmę. Jeśli mamy psa aktywnego, który regularnie trenuje itd. to 10% tłuszczu to bardzo mało, 24% białka to ilość w zwykłych karmach bytowych. Zazwyczaj karmy dla psów aktywnych mają ok. 20% tłuszczu i ok. 30% białka.

      Usuń
  9. Niestety na szelkach się nie znam, więc w tym nie pomogę. Poza tym, yay- znalazłam Twojego bloga! wczoraj przerabiałam ostatnie zdjęcie na pewnej grupie, jest przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do karmy i szelek niezbyt Ci doradzę. Ale co do autora postów, mi osobiście lepiej czyta się jeśli to człowiek, a nie pies 'pisze'. W tej kwestii nic bym nie zmieniała. Co do figury Majla to uważam, że jest cudowna *.* Mały świetnie się prezentuje , widać że pracujecie nad tym.! :D
    Pozdrawiamy- Adela i Tosia <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: