Nad stawem


Jako ,że dzisiaj jest piątek wybraliśmy się na długi spacer i zaszliśmy nad staw znajdujący się niedaleko naszego domu ( tak jak prawie wszystkie tereny spacerowe) .Nad stawem odbyła się trwająca półtorej godziny sesja zdjęciowa. Jestem bardzo zadowolona z efektów.
Nad stawem znajdował się również mostek ,z którego przez przypadek wpadł mi do wody kawałek smakołyka ,a Majlo jak to Majlo stwierdził ,że nic nie może się zmarnować i wskoczył do wody ,aby uratować biednego smaka .Podstawowa zasada bycia beaglem: " Za jedzenie i dla jedzenia zrobię wszystko! " . xD Smakołyk został uratowany ,a następnie zjedzony. Na szczęście smakołyk wpadł tam gdzie było płytko.
Majlo po "akcji ratunkowej" :D
Majlo świetnie współpracował nad stawem. Skupiał się ,wykonywał sztuczki ,a było to jednoznacznie zasługa pysznych smakołyków od O'Canis a konkretnie Hot Dog'a z Jelenia ( recenzja pojawi się wkrótce) . Po siedzeniu nas stawem poszliśmy w dalszą drogę. Ogółem spacer ( wraz z sesją) zajął nam ok.2 godziny :) Świetny początek weekendu. Wieczorem przed godziną 20.00 wzięłam jeszcze rower zaczepiłam Majla i pojechaliśmy na trwającą ok . 30 minut wycieczkę rowerową. Majlo gdy wróciliśmy do domu był na brzuchu i łapach cały czarny ,a więc wyczyściłam go ręcznikiem i był czysty. Później dostał suszonego kangura od O'Canis ,który mu bardzo zasmakował :) Piątek był bardzo udany! A teraz zdjęcia z nad stawu :


Łapki <3





Zgłosiłam także zdjęcia Majla do konkursu u alsa nature / alsa-swiatpsow.pl na gwiazdę na okładkę katalogu ich firmy. Ciekawe kiedy wyniki. Przesłałam im to zdjęcie:
Pozdrawiamy, Asia&Majlo!

Komentarze

  1. Ale macie fajne tereny spacerowe :) Tylko pozazdrościć! Myślę, że macie szanse na wygrana w tym konkursie, zdjęcie jest świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna miejscówka. Ja też przyzwyczajam moje kudłacze do wody. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, fajnie że macie tak blisko staw, my mamy trochę daleko ale może dzisiaj się również wybierzemy bo dzień zapowiada się piękny. Na pewno wygracie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli macie faktycznie tyyyle jezior wokół domu to zazdrościmy! U nas także jest mnóstwo stawów, ale ludzie są na tyle niewdzięczni że gdzie się da ukazują tabliczki: Teren prywatny wstęp wzbroniony.. Albo są też tacy którzy specjalnie żeby im dzieci po pomostach nie pałaszowały ogradzają jeziora. Brame dodatkowo zamykają na kłódkę.
    Najbliżej jednak mamy do Gzelu (mówiąc o ogólnodostępnym) 3km w jedną stronę. Dobry spacerek na rozpoczęcie weekendu.
    Tak też miało być, w dniu wczorajszym. Jednak burza rozwiała wszystkie plany..
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;) Wypad musiał być udany ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Fany blog, a Majluś jest piękny. Wspaniałe zdjęcia myślę, że macie duże szanse w tym konkursie. Dąłączyłam do obserwatorów.

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudowne, a to ostatnie? Rewelacja!
    Pies jest piękny, z niecierpliwością czekam na następne posty.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: