Majlówka nr.3

Od dziś mamy 4 dni wolnego czyli zaczynamy Majlówkę :) Majlówkę rozpoczęliśmy od długiego ,porannego spaceru. Później jeszcze spacerek nad staw i do lasu , rower z Majlem i moją siostrą , spacer z Majlem i moją siostrą i spacer wieczorny i krótki canicross. :) Także dużo spacerowaliśmy i byliśmy aktywni. Mam w planie nie zmarnować tych kolejnych 3 dni wolnego i być aktywnym. Niestety na jakiś czas będziemy musieli zaprzestać jeździć na rowerze :( A to dlatego ,że gdy dziś z siostrą byłyśmy rowerami u mojej cioci to wjechałam w coś i pękła mi opona od roweru  i oba rowery musiały zostać u cioci ,a przyjechała po nas mama. A trzeci rower jest u koleżanki mojej siostry. :P Trzeba będzie je jakoś kiedyś odebrać.
Wczoraj przyszła do mnie również paczka z konkursu u alsa nature / alsa-swiatpsow.pl . Dziękuję wszystkim którzy oddali na mój komentarz głosy w postaci Lubię to! :) Bez was by się nie udało!
Nagrody:
 W paczce znajdowały się:
- dwie próbne paczki karmy Vital dla psów
-mix smakołyków dla psów
-mokra karma w puszce 400g

A w poniedziałek listonoszka przyniosła mi paczkę od Doliny Noteci z karmą mokrą do przetestowania. W paczce znajdowała się saszetka 500g karmy z jagnięciną ( recenzja niedługo) :
I muszę również wspomnieć ,że Majlo jednak potrafi pływać ! :) Wczoraj trochę pływał w stawie. A potem tarzał się w trawie xD



Pozdrawiamy! I życzymy udanej Maj(l)ówki :D

9 komentarzy:

  1. Życzymy równie aktywnych kolejnych dni! :D Czekamy na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majówka pełną parą, oby tak dalej. :)
    Miłej Maj(l)ówki więc życzymy! No i na recenzję czekamy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i udanego wolnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też aktywnie spędzamy majówkę :). Dziś rano byłam z Sonią nad jeziorem, ćwiczyłyśmy skupianie w rozproszeniach i bawiliśmy się naszą zabawką, którą dostałyśmy do testów. Po południu wybraliśmy się z Kermitem (z Sonią też, ale ona biegła koło nas luzem) na canicross około 4,5 km. A wieczorem ćwiczyliśmy trochę agility i obi na podwórku. Miłego weekendu życzę i nie marnujcie wolnego czasu ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pies, moja sunia również kocha wodę :). Zdjęcia cud, mió malina :*.

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to faktycznie- majówka rozpoczęta bardzo aktywnie, i tak trzymać :D
    A co do konkursu to gratulacje, wygrana się wam należała :))
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że Majlo pływał :D Gratulujemy też zwycięstwa w konkursie i czekamy na recenzję smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajnie fajnie spędziliście dzień i oby tak dalej tylko szkoda rowerów...bo to fajna sprawa jeździć z psem :D Miło że udało wam się coś wygrać,może i nam kiedyś się uda!Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://bordercolliekajtek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki szczęśliwy piesek :) Moje pieski niestety nie są zbyt chętne do pływania.
    Pozdrawiam i polecam stronę o zwierzętach http://zool.pl/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM