25 maj 2014

Test - Dolina Noteci karma mokra bogata w jagnięcinę


Jakiś czas temu dostaliśmy do przetestowania od Doliny Noteci  mokrą karmę w saszetce 500 gramów. Jest to karma pełnoporcjowa dla dorosłych psów wszystkich ras. Karma bogata w jagnięcinę.

Skład: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (65% w tym jagnięcina 15%), warzywa (marchew 1,7%), zboża ( ryż naturalny brązowy 1,2%), oleje i tłuszcze (olej lniany 0,2%), substancje mineralne, bazylia 0,01%
Składniki analityczne: 
  • białko 9,5%
  • oleje i tłuszcze surowe 7%
  • popiół surowy 2,5%
  • włókno surowe 0,8%
  • wilgotność 78,5%
Dodatki: 
  • witamina D3 (cholekalcyferol) 240IU, cynk (tlenek cynku) 13mg
Opakowanie:
  • doypack 500g
Karma bardzo zasmakowała Majlowi. Zjadł całą dawkę karmy ,a miska została wylizana do czysta. Widać było ,że psu smakowało. Po karmie nie było żadnych sensacji żołądkowych i wszystko było w jak najlepszym porządku : żadnych problemów z trawieniem itp. Karma ma nawet dobry skład i jest na pewno lepsza od komercyjnych puszek z marketów.
Dawkowanie karmy:
W karmie są oprócz jagnięciny takie składniki jak:
Inne zdjęcia:

Gorąco polecamy ! :)

16 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem dobrze - choć wyglądem mnie nie kusi :) Ale wygląd nie ma większego znaczenia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak wygląda skład? Teraz większość karm jest po prostu bardzo uboga, a skład tak podany, aby zmanipulować odbiorcę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, nie wiem jak to możliwe, że nie zauważyłam składu, chyba powinnam już iść spać :) Przyznam, że na kolana mnie nie powalił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa recenzja :)

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię takie karmy używać do konga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam nową suchą karmę For Friends dla psów - bez mączki zwierzęcej, zbóż, kukurydzy, ryżu, soi, glutenu, konserwantów, barwników i sztucznych aromatów. Szczegóły na www.for-friends.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karma świetna :) Ale na chwilę obecną mnie na nią nie stać ...

      Usuń
  7. Skład wygląda ciekawie, od czasu do czasu można dorzucić, jednak nic nie zastąpi prawdziwego mięsa jako dodatek:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w zoologu Dolinę Noteci, ale zaufałam Bozicie, a moje piesy są wybredne i bałam się spróbować, ale następym razem kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo dobrze :) Kiedy kolejny post ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie bardzo znam się na tych wszystkich białkach i tłuszczach korzystnych dla psiaków, ale karma prezentuje się całkiem, całkiem. Najważniejsze, żebyś Ty uznała ją za odpowiednią :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest bardzo dobra ... Mój pies ją uwielbia [ a wybredny bardzo ! ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam jem ta karme!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas jemy, i kupujemy w hurtowych ilościach, Czarek i Sete są zadowoleni, upodobali sobie wersje z pstrągiem

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście: