Zakupowo i nie tylko

Jakiś czas temu zrobiłam małe zakupy , więc w tej notce przedstawię zakupione przeze mnie rzeczy ;)
Najważniejszą ,największą ,najbardziej udanym oraz długo planowanym zakupem była:
Klatka kennel
Przez dosyć długi czas rozmyślałam nad kupnem kennelu. Jednak nigdy nie nadarzyła się okazja aby go kupić. Gdy zobaczyłam ,że w Netto są na sprzedaż kennele i to tylko za 99 zł od razu pobiegłam do mamy i zaczęłam jej o tym nawijać ,aż zgodziła się na kupno. Więc  w wyznaczony w gazetce dzień mama pojechała do Netto po kennel ,jednak wróciła bez niego ....
Tak,bez! Po pierwsze : jeszcze go nie wyłożyli ,a po drugie Pani w sklepie stwierdziła ,że ten kennel będzie za duży dla naszego psa i oczywiście miała rację. Parę dni wcześniej pisałam z Anią od Okruszka . Ania również mówiła mi ,że kennel z Netto może być za duży i tak Aniu przyznaję Ci rację :) Dlatego postanowiłam zamówić mniejszy kennel . Zamówiłam kennel Double Door rozmiar L ( wym . 89x60x66 (dł x szer x wys ) Akurat w zooplus była promocja z okazji zbliżających się wakacji.  I kennel w naszym rozmiarze był o 20 zł tańszy ( ze 149 zł na 129 zł ) ,a więc nie zastanawiając się zamówiłam. Na przesyłkę czekałam około tygodnia , trochę długo jednak nie zdziwiłam się bo przy tylu promocjach pewnie mieli sporą ilość zamówień . Kennel przyszedł w piątek 13 ( xD ) czerwca . Paczka w którym się znajdował była ogromna. Po odpakowaniu paczki miałam problem z rozłożeniem klatki ;P Jednak po 10 minutach intensywnego i (nie)logicznego myślenia wpadłam na to jak ją rozłożyć ! :D I udało się! Po rozłożeniu od razu wzięłam smakołyki i wrzuciłam do środka klatki. Majlo od razu wskoczył do klatki. Za co również dostał nagrodę. Później poćwiczyłam z nim zostawanie w otwartej klatce. Po tygodniu zaczęły się treningi w zamkniętej klateczce. Jednak Majlo szybko się buntowała i nie chciał w niej zostawać. Pomogły prasowane kości ,które dziś kupiłam w moim niezawodnym Brico Marche ;) Majlowi memłanie i zjedzienie kości zajęło około 20 min. ( kość o dł . 10 cm ) . Majlo po zjedzeniu kości trochę się powiercił ,szturchnął łapą w drzwiczki i nagle położył się i zasnął!! I to w zamkniętym kennelu ! :) Ale byłam zadowolona! A tak prezentuje się nasz kennel i Majlo w nim :


Jak myślicie ? Dobrze dobrałam rozmiary?        PS. Dodatkowo okryłam klatkę jakimś starym kocem bo Majla rozpraszały i ciekawiły rzeczy znajdujące się za klatkę ;)







Silikonowa miska dla psa 1L
Drugim zakupem w zooplus była miska podróżna silikonowa o poj. 1L . Będzie w sam raz na rowerowe wyprawy  , biegi czy letnie ciepłe i długie spacery. Łatwo się ją składa i rozkłada. Nie zajmuje po złożeniu dużo miejsca. :) Kosztowała w promocji  9 zł z groszami ,a wcześniej 19 zł z groszami ;D


Szczotka Trixie i smakołyki Premio od Trixie
Co prawda tych rzeczy nie kupiłam ,ale dostaliśmy je do testowania od Naszezoo.pl. Dziękujemy!
Oprócz tego kupiłam :
- kości prasowane 2 szt o dł. 10 cm
-kości ,gryzaki Tatrapet 4 szt
To tyle na dziś ! Na koniec daję zdj, Majla z kością prasowaną ;)
Pozdrawiamy! A już za kilka dni są wakacje!! :)

Komentarze

  1. Czasem opłaca sie wydać troche więcej :P Mam nadzieje, że klatka długo Wam posłuży, jak i reszta zakupów. Teraz to ja musze ostatnie grosze zdobyć do mojej metalowej klatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam drobne zakupy do zrobienia kennel też jest na długiej liście oczekiwania..

    H&F
    jaimojaspanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, muszę przyznać, że przyzwyczajanie do klatki poszło Wam błyskawicznie. Jeżeli Twój pies lubi wchodzić pod łóżka/ stoły/ biurka/ niepotrzebne skreślić to polecam zarzucenie na klatkę starego prześcieradła/cienkiej tkaniny (żeby nie zrobiło się zbyt gorąco), tak, żeby utworzyły się trzy pełne ściany i tylko przez tę z drzwiami było widać mieszkanie. Dzięki temu przestrzeń w środku zrobi się bardziej prywatna i zachęcająca do spania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że klatka wam długo posłuży!
    No i według mnie rozmiar dobrany idealnie, w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie klatka zdecydowanie duża. W klatce pies musi mieć tyle swobody żeby mógł wstać, obrócić się, położyć, a jednocześnie powinna być takim małym, cichym kącikiem gdzie pies może się wyciszyć.
    Fajne zakupy, my też mamy miskę silikonową i sprawdza się fantastycznie :).
    Czekamy na częstsze notki!

    | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  6. Kennel bardzo fajny aczkolwiek moja Chi nigdy w życiu nie zasnęłaby ani nie usiadła na samym ręczniku :P My także niedługo będziemy kupowały taką klatkę (lub materiałową) a już mamy przygotowane nowe legowisko by włożyć je do środka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ;) Ręcznik tylko tymczasowo ,aby pies nie leżał no tej blaszce . Przy najbliższej okazji kupię jakiś miękki kocyk ,aby go włożyć lub uzbieram na jakąś psią poduchę ;)

      Usuń
  7. Fajne zakupy. Klatka faktycznie trochę za duża. Ja też chcę kupić,ale raczej materiałową :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mamy taką klatkę, Pikuś w niej śpi codziennie ma tam jakieś koce i poduszki i lubi w niej siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zamierzam kupić klatkę z zooplusa rozmiar L, ale tylko i wyłącznie na obóz i seminaria, bo rodzice nie pozwalają żeby pies spał w domu w klatce :/ ja planowałam kupić 107 cm ale jak tylko na seminaria to lepsza mniejsza klatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klatka tp fajne wyjście, taka bezpieczna przestrzeń dla psa:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że kupiliście klatkę! Luna swoją uwielbia, pomogło nam to nawet w pokonaniu lęku separacyjnego :)
    Niektóre psy, jak np. Kendo, wręcz lubią spać na gołej blaszce, a inne- w tym Luna- wolą miękkie grube legowisko w kenelu ;)
    Rzeczywiście klatka wygląda na nieco za dużą, ale w sumie lepiej, żeby była nieco zbyt obszerna, niż za mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo osób stosuje podobną metodę z przykryciem klatki czymkolwiek, żeby psu zapewnić jeszcze bardziej "intymny" kącik.
    Poluję już od dłuższego czasu na silikonową miskę, więc może czas najwyższy zajrzeć na zooplus.pl, bo nic nie cieszy bardziej od udanych zakupów ;)
    [vizsla-kepi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: