Wróciłam


Wczoraj wróciłam z Pobierowa. :) Nawet nie wiecie jak Majlo się ucieszył. Biegał wokół nas , był po prostu prze szczęśliwy. Tym razem podczas naszej nieobecności jadł i zachowywał się całkiem normalnie. Chodził z moim wujkiem na długie spacery ,a na krótsze z ciocią i najlepsze :  ZACHOWAŁ SWOJĄ FIGURĘ! :) Tak Majlo nie przytył . Bardzo się z tego cieszę.
Nad morzem było bardzo fajnie. Kupiłam na stoisku tabliczkę na furtkę z obrazkiem beagla i napisem :
-Teren ochrania Beagle .

A więc powracamy już do normalnego życia tj. spacery, treningi ,aktywność i wiele więcej. Mam w planach wybrać się z Majlem w poniedziałek do weterynarza na ważenie , kontrolę wagi i opinię na jej temat , kilka pytań i odrobaczanie oraz szczepienie. Niestety podczas przeprowadzki musiała nam się gdzieś zapodziać Książeczka Zdrowia Majla nad czym bardzo ubolewam :( Może do poniedziałku się znajdzie. Oby! Trzymajcie za to kciuki! ;) Jednak jeśli będzie za gorąco to nie wybierzemy się do weta w poniedziałek. Ponieważ chciałam iść pieszo ,a jest to 4,3 km od mojego domu czyli w sąsiedniej nie dużej wsi znajdującej się w lesie. Jest tam przychodnia weterynaryjna. Cała droga tam jest przez drogi polne kawałek przez ulicę ,a potem reszta drogi lasem :) Więc całkiem fajnie.Oby było w poniedziałek ok.20 stopni Celsjusza i nie było deszczowo. To wtedy pójdziemy na 99%.
 

Majlo w tej chwili akurat śpi w swojej klateczce <3 Jeśli już o tym mowa to muszę wspomnąć iż Majlo bardzo ,ale to bardzo polubił swoją kennel klatkę :) Niekiedy aż sam prosi ,aby do niej wejść. A jeszcze 3 tygodnie temu nie wierzyłam ,że uda mi się oswoić go z klatką. Jestem dumna :D
Foto z nad morza :) Don't copy!
Pozdrawiamy Asia&Majlo!

13 komentarzy:

  1. Mam taką samą tyle że z napisem Uwaga! Tu rządzi świnka morska ; )
    Pozdrowienia ;)
    Jeżeli chcesz możesz , zapisać się do Kudłatych Znajomych, znajdziesz ich na głównym pasku na naszym blogu :
    firo1331.blogspot.com
    Fifi&Roxi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy dokładnie taką samą tabliczkę! :)
    Gratulujemy klatkowego sukcesu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze,że nie przytył bo rodzina lubi rozpieszczać :D. Fajna tabliczka :).
    Super,że tak szybko polubił klateczkę. My musimy ją w końcu kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre wieści, teraz czekamy na relacji z wizyty u lekarza:-)
    Życzymy udanych wakacji i weny do pisania postow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tabliczka świetna !
    Widzę, że Majlo poradził sobie bardzo dobrze podczas Twojej nieobecności :)
    POSTĘPY - WSZĘDZIE POSTĘPY ! ŻYCZYMY UDANYCH WAKACJI I ZAPRASZAMY DO NAS :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać duże postępy. Dobrze, że Majlo polubił klatkę i poradził sobie podczas Twojej nieobecności. Oby więcej takich pozytywów.
    Życzymy udanych wakacji i zapraszamy do nas :)
    Lani & Su

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobierowo latem piękne. W zeszłym roku wybraliśmy się tam razem z Kepi, miała niezłą zabawę na plaży i o dziwo polubiła morze mimo początkowego dystansu.
    Chyba przekonałaś mnie, żeby zainwestować w klatkę. Specjalnie sprawdziłam datę urodzenia Majlo i stwierdzam, że może i my mamy szansę na przyzwyczajenie się do niej :)
    [vizsla-kepi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klatka kennel to super sprawa :) Na pewno Kepi się do niej przyzwyczai. Nam pomogły w tym kości prasowane i trochę zabawa o nazwie "crate games" . Wpisz w youtube a na pewno dowiesz się jak crate games wygląda :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. To dobrze, że się oswoił z klatką i oby więcej sukcesów :)
    Trzymam kciuki za książeczkę ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że ogarnął siedzenie w klatce :p przed nami co prawda dopiero jej zakup, ale Vin wie co i jak, także powinno pójść bez problemu :D
    Również trzymam kciuki za książeczkę ;)
    Pozdrawiamy Nina & Vivat

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna tabliczka z beaglem, a Twój piesek słodziutki:) Ja mam labradora i hawańczyka, Gaja (lab) ma tabliczkę tej samej firmy z napisem TEREN OCHRANIA LABRADOR, a Kora (hawańczyk, z tej firmy nie było tej rasy) ma z napisem MA OGONEK, CZTERY ŁAPY, MIESZKA TUTAJ PIES KUDŁATY. (firma Dingo)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM