Bardzo was proszę! Zajrzyjcie :)

Witam was! :) Piszę trochę nietypowy post ,ale mam nadzieję ,że wysłuchacie go ....
Otóż bierzemy z Majlem udział w konkursie/ach. Jeden jest dla mnie bardzo ważny ponieważ trochę się napracowałam nad tekstem do niego.
Najpierw prosiłabym o przeczytanie tekstu :)
Mój kochany pies Majlo jest moim zdaniem najsympatyczniejszym zwierzakiem ponieważ zawsze jest przy mnie. Gdzie ja tam i on. Nie ma dnia w którym nie przywitałby mnie jego merdający łaciaty ogon i wiecznie uśmiechnięty, zadowolony i czasem zaśliniony pychol. Gdy jestem smutna potrafi zawsze mnie pocieszyć, a gdy widzi, że jestem zadowolona on także jest zadowolony i razem ze mną się wygłupia. Choć czasem ma swoje gorsze dni to jest najlepszym psiakiem na świecie. Nie jest idealny bo nikt nie jest. Jak każdy ma swoje wady i zalety. Jest po prostu sobą dlatego jest niezwykły. Jest moim najlepszym przyjacielem. Mogę mu się zawsze zwierzyć ,a choć nie rozumie do końca moich słów to zawsze uważnie słucha z wlepionymi we mnie urokliwymi oczętami. Mam także pewność ,że nie wygada nikomu moich sekretów. Jestem pewna ,że nawet gdyby umiał mówić to nikomu by moich sekretów nie zdradził. Od tego są przyjaciele. I chociaż jesteśmy całkiem inni to w sumie tacy sami. Jedyni w swoim rodzaju. Cieszę się ,że ta łaciata paskuda trafiła właśnie do mnie. Gdybym trafił do kogoś innego to nie byłabym teraz taką osobą jaką teraz jestem. Nauczył mnie wiele np. cierpliwości, wierności. Jest bardzo sympatycznym zwierzakiem i bardzo towarzyskim. Uwielbia obecność człowieka i nie cierpi samotności. Gdy ktoś go głaszcze strasznie się cieszy i domaga się więcej. Rozdaje darmowe buziaki, bije wszystkich po nogach swoim merdającym ogonem i daje wszystkim w około łapkę jeśli tylko go ktoś o to poprosi. Jest bardzo lubiany przez całą naszą rodzinę "

Jeśli przeczytaliście tekst to:
BARDZO WAS PROSZĘ ABYŚCIE DOCENILI MOJE STARANIA NAD TEKSTEM I ODDALI NA NAS GŁOS W KONKURSIE :) NAPRAWDĘ BARDZO MI ZALEŻY. 
Specjalnie nie nastawiam się za bardzo bo i tak pewnie nie wygram ,ale jakaś nadzieja zawsze jest. A moja nadzieja jest taka ,że mi pomożecie. Bo szczerze mówiąc wiadomo ,że w taki konkursach prawie nikt nie przegląda i nie czyta cudzych prac aby móc oddać na nie głos tylko po prosty skupiają się na swojej pracy i zbierają do niej głosy. :P Wiem ,że teraz sama tak robię ,ale innej możliwości nie widzę. Bo gdybym tak zostawiła swoje zgłoszenie na pastwę litości ludzkiej to bym tak trzymała te 0 głosów. Dlatego odnoszę się do was :) Mam nadzieję ,że mnie źle nie zrozumieliście.
Daję wam link do mojego zdjęcia w konkursie :
https://apps.facebook.com/socialappspl/campaigns/2FygKj9UaTUL/entries/63693

:)

Komentarze

  1. Życzymy powodzenia w konkursie!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzymy powodzenia i trzymamy łapy i kciuki!
    A my oczywiście zagłosowaliśmy, pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy :)
    W sumie to wpadłam tu przez przypadek, ale prosiłaś o głowy, więc zagłosowałam.
    no i mam nadzieję, wpadać tu regularnie :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: