Mamy ferie

Od poniedziałku mam ferie! W tamtym roku byliśmy ostatni za to teraz jesteśmy pierwsi. Te ferie zamierzamy spędzić głównie na spacerowaniu i zajrzymy w rzadko odwiedzane przez nas miejsca. A w tamtym roku na feriach wprowadzaliśmy się do nowego domu. Niedługo(w lutym) stuknie rok odkąd tu mieszkamy. Pamiętam jak poznawaliśmy nowe tereny spacerowe, a do tej pory nie znamy wszystkich. Jest ich tak wiele.
W czwartek Niania (wcześniej Milka, nasza kotka) idzie na sterylizację :) Cieszę się, że udało mi się wtedy przekonać do niej rodziców. Nawet się nie boję, bo wiem, że wszystko będzie ok. Mamy dobrego weterynarza. To on wyczuł ciało obce w Majlu. Człowiek jest wielki! :D
Na blogu zaszło też kilka poprawek . Między innymi jest to nagłówek na blogu (bo bez niego było mi tu jakoś pusto...) i dodałam obrazki Majla pasujące do danych zakładek tj. MAJLO, KONTAKT , WSPÓŁPRACA i TESTY. Zajrzyjcie i napiszcie czy wam się podoba!


Niestety zwiększyła nam się też lista zakupów w zakładce PLANY-2015. Ale damy radę. Nie są to jakieś wielkie dodatkowe koszty. Postanowiłam też zmienić Majlowi karmę. Co prawda Taste Of The Wild bardzo dobrze Majlowi służy je go już bez żadnych przeszkód 4 miesiące. Wszystko jest po nim w porządku .Nie miał problemów żołądkowych. Sierść wspaniała i Majlo nawet prawie nie linieje. Ale po prostu postanowiłam, że spróbujemy czegoś nowego. W końcu tyle jest tych karm wartych wypróbowania. Więc w niedzielę zamówiłam na stronie husse.pl karmę dla Majla, a konkretnie Husse Lamm&Ris 7 kg. Karma ma bardzo dobry skład, jest lekkostrawna. Jedynym zbożem jest ryż. Dawkowanie nie duże, a to znaczy, że karma ma dużo składników odżywczych. Zobaczymy jak to będzie z husse. Wczoraj o 20:30 przyjechał do nas opolski dystrybutor karmy Husse. Przekazał nam karmę, katalog karm i miarkę o którą prosiłam. Na razie kończymy rybnego TOTW'a, starczy go nam jeszcze na jakieś 3 dni a potem będzie jadł już Husse. Pewnie niektórzy będą zadawali sobie i mi pytanie czemu stopniowo nie wprowadzam nowej karmy. Odpowiedź jest prosta. Nie chcę mi się bawić w jakieś stopniowe mieszanie. Nigdy tak nie robiłam. Po zmianie karmy z jednej na drugą organizm po jakichś 3 dniach sam się przyzwyczai i jest już dobrze. Mam nadzieję, że będzie ją dobrze przyswajał i, że stan sierści się nie pogorszy. Prędzej czy później i tak wrócimy do Taste Of The Wild :) Ostatnio tj. w poniedziałek będąc w Makro kupiłam Majlowi nową miskę. Zwykła plastikowa, fioletowa miska o pojemności 0,65 litra. Musiałam kupić bo nasze miski są w opłakanym stanie. Kupię jeszcze jedną miskę na wodę bo obecnie woda jest wlana do miski silikonowej. Ale jak katy się koło niej tłuką to często się spłaszcza i wylewa się z niej woda xd . Więc jak dokupię drugą to będę mogła wykreślić miski z listy zakupów. Karmę już wykreśliłam.
Pozdrawiamy!
Udanych ferii dla tych co je mają! ;p

13 komentarzy:

  1. Blog wygląda świetnie! :D Zazdroszczę ferii... my mamy po Was - zaczynamy 2 lutego. :)
    Co do Husse - mialam worek 7kg ten sam co wy i nam nie służył. Figa męczyła 5 kg, 2 kg juz w ogóle nie ruszala i oddaliśmy do schroniska. Teraz jesteśmy na Acanie, jestem zadowolona, ale zastanawiam się nad zakupem TOTW/purizon :) Zobaczymy :)
    Trzymamy kciuki i łapki za Nianię, będzie dobrze! ;D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanych ferii w takim razie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O my właśnie też ferie od poniedziałku :D Udanych ferii. Zdjęcia są świetne, szczególnie pierwsze *-*

    Pozdrawiamy!
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog wygląda cudownie *.* Również mam ferie, bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;)
    Życzę udanych ferii, ja już jestem na nie za stara, a szkoda wielka... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd bloga jest super ;)

    Miłych i udanych ferii życzymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My ferie mamy dopiero od 2 lutego :P Życzymy udanych ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. My też mamy ferie i leniuchujemy :D
    Śliczny wygląd! Zwłaszcza za urocza mordka po prawej. Zdjęcia w zakładkach też niczego sobie ;)
    Jedyne do czego mogę się przyczepić, to niebieski kolor w nagłówku - jakoś mi tam nie pasuje :/
    My też zmieniamy karmę i na razie poszukiwania trwają. Właśnie zakupiłam Purizon; zobaczymy jak się sprawdzi.
    Życzę udanych ferii ;)

    Pozdrawiam!
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog wygląda naprawdę fajnie i te zdjęcia w zakładkach super :)
    Co do postu to ja też ostatnio zmieniałam karmę Astrze i na pewno wyszło na lepiej, bo wcześniej jadła wszystko i nic. Przerzuciłam ją na Fitmin i jestem zadowolona ja, i ona chyba też. Też mam ferie i leniuchujemy, spacerujemy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej wy pierwsi, a my ostatni ;) ja tez przeniosłam się na tą karmę jakiś miesiąc temu i sunia ma się po niej świetnie :D Zmiany jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia!
    Też mam ferie od poniedziałku, skąd jesteś? :)

    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nam Husse służy od szczeniaka i tylko ew. zmieniamy między rodzajem karmy - firmy się trzymamy. Ogromnym plusem jest bezpłatny dowóz do domu. Oby mu zasmakowała :)
    Udanych ferii, zazdroszczę wolnego..;)
    Pozdrawiamy
    [vizsla-kepi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM