A jednak postanowienia

Po namyśle postanowiłam, że jednak spisze postanowienia. Miałam robić osobną listę, ale jak wszystko ma być w jednym miejscu to będzie tu na blogu. Lista:

  1. założyć dziennik treningowy (może...)
  2. resocjalizacja
  3. kupić (prawie) wszystko z listy zakupów
  4. pracować, pracować i jeszcze raz pracować
  5. od wiosny zaczynamy biegać i rowerować
  6. nakręcić łaciata na zabawki (głównie na szarpaki) i wzmocnić nakręcenie na piszczące zabawki
  7. 10/11 październik Opolskie Dogfrisbee Show (mam nadzieję, że uda nam się pojechać,oczywiście jako widzowie, dobra rzecz dla resocjalki :) )
  8. spróbować jakiejś nowej karmy
  9. nauczyć się jakichś sztuczek :)
  10. ruszyć się
  11. popracować nad motywacją, skupieniem i posłuszeństwem
  12. +
(punkty napisane grubym drukiem to nasze priorytety)
Lista zakupów ( coś co lubię najbardziej :P )

  • furminator
  • legowisko
  • adresówka
  • guardy
  • preparat na stawy(luposan w granulkach) i na wzmocnienie sierści (gammolen)
  • obroża (bo nasz furkidz jest w opłakanym stanie, ale dalej wiernie służy)
  • kong squeezz stick
  • frisbee ;p
  • skineezz
  • smycz zwykła 3 metrowa przepinana
  • linka treningowa
  • kaganiec Chopo lub Baskerville
To jakoś tyle. Trzymajcie kciuki za nas! Postanowienia będą stopniowo aktualizowane i wykreślane w zakładce PLANY-2015R
A tu fotka z zabawy jak jeszcze był śnieg, bo teraz znowu leje deszcz, a śniegu nie ma :(
A tak w ogóle to podoba wam się nowy wygląd bloga ? :)

Komentarze

  1. Powodzenia w realizacji :) Wg mnie najważniejsza jest motywacja, bez tego ani rusz...
    Ja mam tylko jedno, robić wszystkiego więcej z psiakami ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy za was kciuki, a wygląd bloga bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu ślicznie :). Bardzo mi się spodobał taki minimalistyczny pomysł, sama nie wpadłabym na to.
    Dobry plan działania to pierwszy krok do osiągnięcia celu. Powodzenia w realizacji postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia! A wygląd super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nonono, widzę że mamy podobne plany na nadchodzący rok. :) Powodzenia!
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  6. Dacie rade. Trzymam kciuki!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się wygląd bardzo podoba! Lista zakupów trochę długa, ale mam nadzieję, że wszystko kupicie - tanio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymamy za was mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, oby udawało Wam się to co postanowiłaś!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, trzymamy kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny wygląd bloga! Polecam założyć dziennik treningowy, ja też miałam obawy przed jego założeniem, czy będzie mi się chciało go prowadzić itd., a teraz jest bardzo pomocny i cieszę się, że go założyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytrwałości w realizacji postanowień życzymy...:)
    Tylko tak dodam z doświadczenia..kupiłam mojej furminator i kompletnie się nie sprawdził, dlatego warto (jeśli ma się taką możliwość) przetestować go najpierw, może akurat któryś z Twoich znajomych ma.
    Pozdrawiamy z Kepi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałyście ten oryginalny czy z innej firmy? Bo my mamy podróbkę, ale nie spełnia moich oczekiwań. Co prawda wyciąga sierść, ale szału nie ma. Czytałam, że oryginał lepszy od podróbek. A niestety nie mam od kogo pożyczyć :P

      Usuń
    2. napewno działa, widziałam na yt filmiki. Na stronie zooplus mają oryginalne furminatory, też się nad nim zastanawiam ;)

      Usuń
  13. Dziennik treningowy polecamy z całego serca :) Sama założyłam jakieś 3 miesiące temu i widzę wielki postęp, wszystko mam zapisane i cały czas idziemy do przodu. Listę zakupów również mamy zrobioną :D Co jest do mnie niepodobne, ale fajnie skreślać po kolei to co się już kupiło :) Trzymamy za Was mocno kciuki !

    PS: Nominowałyśmy Was do LBA, jeśli masz czas i chęć dołączyć się do akcji i podpowiadać na pytania do zapraszam - http://trickdogabi.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-x6.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Majlo w tle genialny :D Trzymam mocno kciuki żeby te wszystkie plany wypaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za realizację planów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: