Bierzemy się do roboty!

Czyli trenujemy już porządnie skupienie, ignorowanie psów, prace przy rozproszeniach i co się tylko da, aby do końca nie skompromitować się na Psiej Majówce z OBILandem w Opolu na którą się wybieramy! :) Będziemy uczestniczyć w drugim dniu na treningu otwartym. Po przeczytaniu posta u Tosi&Ginny o zawodach agility naszła mnie ogromna chęć zrobienia czegoś i wzięcia się do roboty. Stwierdziłam, że jeśli będziemy siedzieć w jednym miejscu i nie robić kompletnie nic to nic nie osiągniemy i nie sprawdzimy się. Jeśli nie pojedziemy na jakieś seminarium itp. to nigdy nie dowiem się jak Majlo zachowałby się w danej sytuacji i miejscu. Dzięki Tobie Natalia jeszcze tego samego dnia zapisałam nas na tą majówkę. Twój blog jak zwykle mnie motywuje i inspiruje. :) Bardzo prawdopodobne jest to, że gdybyś nie napisała tego posta, a ja bym go nie przeczytała to zapewne dalej stalibyśmy w miejscu i nie robilibyśmy dalej nic, a nic!
Na ogarnięcie się mamy czas do 2 maja, bo 3 maja rano już wyjeżdżamy. Na majówce spotkamy się z nasimi fejsbukowymi i blogowymi znajomymi tj. Alicją i Cziką oraz Karoliną i Jiną (kelpie). Mam ogromną nadzieję, że nasze psy się polubią i nie będzie żadnych spin oraz problemów. A do tego zostało jeszcze 16 pełnych dni pracy nad samoogranięciem.
Dziś lub jutro zamówię jeszcze kaganiec fizjologiczy Chopo, jednak mam dylemat odnośnie rozmiaru pomiędzy Cocker Spaniel Pies, a Cocker Spaniel Suka. Rozmiar Suka na długość jest idealny, ale będzie za mało wysoki, a Pies jest trochę (2/2,5 cm) za długi, ale na długość wydaje się być fajny. Byłabym wdzięczna za rady odnośnie rozmiaru, a konkretniej jaki rozmiar wziąć. Będę też zamawiać obrożę 2,5 cm oraz smycz 2 cm/150 cm, prawdopodobnie z Amiplay seria N, bo są w tym samym sklepie i nie drogie. Myślicie, że ciemny fiolet będzie pasował łaciatemu? :)

To będzie nasza pierwsza w życiu taka psia impreza i jestem mega nakręcona, już sobie spisałam jakie rzeczy zabierzemy :) Napisać wam? A napiszę, co mi szkodzi :D

  • kaganiec
  • książeczka zdrowia
  • plecak
  • nerka na smaki
  • psa :P (muszę napisać, bo jeszcze zapomnę :D )
  • kliker
  • koziołek
  • smaczki ( muszę kupić jakieś śmierdziuchy, polecacie jakieś? )
  • miska sylikonowa
  • woda mineralna ( butelka 1,5 litra chyba starczy dla mnie i psa )
  • szelki Ruffwear
  • obroża
  • smycz
  • aparat 
  • zapasowe baterie do aparatu
  • woreczki
  • piłka kong squeezz na sznurku
Pewnie coś dojdzie. Mam nadzieję, że pomieszczę to w plecaku, a i jeszcze coś do żarcia dla mnie. Haha. Byłoby nieźle gdybym pozabierała dla psa same rzeczy, a sobie nawet batona nie wzięła. ;)

TRZYMAJCIE KCIUKASY ( I ŁAPY ) KONIECZNIE!
PS.Następny post to prawdopodobnie recenzja przysmaków 8in1 Minis. Chcecie?

Komentarze

  1. Powodzenia i bawcie się dobrze na majówce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za urocze psie ujęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My w tym roku tez planujemy pierwsze w zyciu semi w sierpniu, trzymamy za was jak najmocniej kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki! Koniecznie zdajcie relacje i bawcie się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ! Trzymam kciuki i życzę powodzenia! Mam nadzieję, że wam się uda i bawcie się dobrze :D
    Pozdrawiamy!
    psie-lapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w spełnianiu wyznaczonych celów. Tylko nic na siłe, liczy się współpraca :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale macie piękny wygląd bloga! :) Mnie w obecnej chwili rozgarnia lenistwo, ze względu na okropną pogodę. Codziennie sporo spacerujemy, jak zawsze, ale najwyższy czas wziąć się za wykonywanie moich celów. Życzę Wam powodzenia!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że jedziecie na takie seminarium :) Opole tak blisko mam, a z Ruda niestety nie mogę jeździć, bo choroba lokomocyjna psa i różny stosunek do psów. Na pewno będziecie się super bawić!
    Powodzenia!

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia życzymy! :)
    Żeby wyjazd się udał i miło go spędzili, my na majówkę wyjeżdżamy nad morze.
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia na majówce ! Niech pies się dobrze bawi i właściciel też :D

    Zapraszam
    http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że zdecydowałaś się tam jechać. Na pewno będzie fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, czasami ciężko sie zmobilizować i coś zrobić. Ja też tak czasami mam, ale od czego są psi bloggerzy-motywatorzy? :-)
    Pozdrawiamy i życzymy powodzonka, Sandra i Jolly
    www.bialo--czarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakoś wiosna zmotywowała do aktywniejszego trybu życia :'). Teraz więcej się ruszamy, biegamy i ćwiczymy :)
    Na wyjeździe na pewno będziecie się świetnie bawić!

    Pozdrawiamy!
    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na konkurs ☺ pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! :)
    Ale macie śliczny szablon... :)

    Nazwa bloga o Fuksie zmieniła się, więc jeżeli chcesz być na bieżąco z postami zaobserwuj/dodaj do listy czytanych blogów jeszcze raz :) Z góry dziękuję :)

    Martyna&Fuks
    www.fuksthedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: