Marcowe zdobycze

W poście o rzeczach, które zdobyliśmy w marcu :)
1. Karma Taste Of The Wild Wetlands Canine - bezzbożowa, 18% tłuszczu czyli karma dobra dla nas
2. Smakołyki 8in1 (nie jestem rozrzutna w dawaniu psu smakołyków, wiec będziemy je trochę mieli"
3. Gammolen na piękną skórę i sierść 150 kaps (przy opracowanym przeze mnie dawkowaniu starczy nam na równe 2 miesiące :) )

4.Okazało się, że wyżej wymieniony TOTW źle wpłynął na Majla, a konkretniej na jego sierść, więc zaopatrzyliśmy się w nową karmę, specjalnie z rybką Kingsmoor Pure HAVFISK 4 kg + 2 próbki karm od sklepu ( joy4paws.pl )

5. Szelki Ruffwear Front Range rozmiar S, które
otrzymaliśmy od Ruffwear UK >>>  ruffwear.com/





















6. W międzyczasie kupiłąm też 1,2 kg karmy Sams Field 4300 Power dla psów aktywnych, bo  pies musiał coś jeść w oczekiwaniu na kuriera z karmą. I tak jakoś się złożyło, że tyle karmy starczy nam, aż do jutra, a kupiłam ja we wtorek :)
Zapowiem wam też, że trzy produkty z tego postu czekają na recenzję. Jeśli chcecie zobaczyć jakie, to tą informację znajdziecie w prawej kolumnie bloga z dopiskiem Poczekalnia. A nam szykują się już kolejne zakupy. Bo nasza obroża z FurkidZ wygląda już okropnie, że aż wstyd się z nią pokazać. Co prawda Majlek prawie nie chodzi w obrożach na spacery ( jakoś wolę w szelkach ) to w obroży chodzi cały czas np. po podwórku, bo ma do niej przyczepiony identyfikator. Myślę nad obrożą gumową. Znalazłam na stronie Decathlonu niedrogą. Więc powinnam ją zamówić. A tu nasz 2,5 letni Furkidz. I muszę powiedzieć, że teraz wygląda o wiele, wiele gorzej.
                                                                         
                                                                             *   *   *
Myślę, że warto też wspomnieć o tym iż staram się pracować z Majlem nad ignorowaniem psów. Na razie te które znajdują się za płotami, gdy jesteśmy na spacerze. I muszą napomknąć iż przy tych psach drących japkę przy powiedzeniu kilkakrotnie razy ZOSTAW! pies nie reaguje warknięciami czy szczekaniem w stronę tych psów. Ale widzę, że jest jeszcze wtedy spięty bo zaczyna przyśpieszać i ciągnąć jak one tylko zaczną szczekać. Staram też wypracować ignorowanie nieszczekających psów za płotami, nawet tych z którymi Majlo się przez siatkę obwąchuje. A podchodzić do nich tylko, gdy mu na to pozwolę, bądź sama z nim podejdę. Bo jeśli to ogarniemy to będzie już jakiś krok w przód do ignorowania psów, które znajdują się na drodze już poza płotami. Trzymajcie kciuki! :)


Komentarze

  1. Super są te szelki, ale wydaje mi się, że są trochę za małe na Majlo :(.
    Powodzenia w pracy nad ignorowaniem innych burków! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szelki są mega (dostaliście do testów, pisaliście do nich?) ale mi też się wydaje, że troche przy małe...:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewniam ze szelki sa dobre . Nie cisna psa i nie krepuja ruchow. Moze sie tak wydawac bo to zdjecia z pierwszego spaceru w nich, a wtedy nie za dobrze wiedziałam jak je wyregulować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja ostatnio szaleję z zakupami :D
    U nas TOTW dobrze działał na sierść (rybny) ale znów utrzymać wagę było ciężko :)
    Powodzenia w pracy nad Majlo :)

    Adres bloga o Okruszku uległ zmianie, aby być na bieżąco zaobserwuj ponownie (odobseruj i zaobserwuj) merlaki.blogspot.com
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też właśnie rybny super się sprawdził. Pies zimą prawie nie liniał. Tylki ten rodzaj z ptakami jakos źle działa na niego. Dostał strasznego łupieżu. Wydaje mi się ze przez kurczaka.

      Usuń
  5. Świetne szeleczki, napiszcie jak u Was sprawdził się gammolen! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja Gammolenu już jest na blogu. ;) Sprawdź w podstronie pt. TESTY .

      Usuń
  6. Hihihi też mamy te smaczki 8in1 i też oba smaki ;)
    Fajne szelki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie porzuciłam ToTW-a na rzecz Purizona. Za nami kilka pierwszych dni skarmiania nowego - zobaczymy, jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne szelki :) A obroża rzeczywiście fest styrana. Chociaż jak patrzę na moje to dochodzę do wniosku że na Teki są niezniszczalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie fajnie że nowa karma źle wpłynęła na sierść Majlo.. ale cóż, różnie działa karma na niektóre psy. Dość sporo zdobyczy macie z marca, szelki rewelacja. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Także uważam, że szelki są nieco za małe - pasek opasający klatkę piersiową nie powinien leżeć pod pachami psa tylko tak ze 3 cm dalej. Obserwuj czy aby po dłuższym okresie użytkowania Majlo się nie obetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szelki wyglądają świetnie :).
    Szkoda, że TOTW tak źle wpłyną na Majla, mam nadzieję, że druga okaże się lepsza :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo Wam tego przybyło- zwłaszcza karm :p
    Bardzo przypadły mi do gustu te szelki, ale wątpię żebym je kupiła, bo nie są one tanie - w naszej walucie kosztują 147,8 zł :/
    Też mieliśmy te smaczki z 8in1 i jestem z nich bardzo zadowolona, a ponad to u mnie w mieście kosztują jedyne 4,50 zł. Jak byłam w sklepie zoologicznym w Tesco to kosztowały 10 zł O.O


    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, Furkidz wygląda masakrycznie! Ich obroże materiałowe średnio się nadają, przynajmniej dla nas. A szeleczki super, też na takie zbieramy hyhy :D Fajne zakupy !
    maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w pracy nad ignorowaniem psów. Wiem jakie to irytujące, ale za to jaka satysfakcja jak widać pierwsze efekty :).
    Szelki są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupy. A szelki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ma te szeleczki :D powodzenia w pracy nad ignorowaniem psów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szelki są cudowne! A obroża z Furkidz naprawdę wygląda okropnie :P.
    Trzymam kciuki!
    Pozdrawiamy,
    swiatoczamibeethovena.blogspot.co,/
    P.S Wygląd jest cuuuuuuuuuuuuudoooooooooownyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Jacie te szelki są mega , sama muszę takie kupić moim psiakom ! Zapraszam do mnie :
    http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com
    Pozdrawiam I&D&T ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Majlo fenomenalnie wygląda w tych szelkach, bardzo mu pasuje ten kolor!
    Obróżka faktycznie już w nienajlepszym stanie, ale dzięki temu mozna znowu zrobić zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że zakupy udane :D
    A szeleczki są cudne, strasznie mi się podobają i też muszę się w nie zaopatrzyć ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: