5 lat + ostatnie zdobycze

17 października Majlo obchodził swoje 5 urodziny! :) W terminie zostało to ogłoszone na fp, jednak na blogu piszę o tym dopiero teraz. Tak więc 100 lat łaciatku!

Majlo nie dostał na urodziny jakiegoś specjalnie przeznaczonego prezentu, ale całkiem przed urodzinami kupiłam mu całkiem sporo fajnych rzeczy, więc na pewno na tym nie ucierpiał :) Oto nasze zdobycze z ostatnich kilku miesięcy:

Od lewej strony:
- linka treningowa 10m, kupiona w maju w celu nauki przywołania i większej swobody bigielka na spacerach. Jednak moje lenistwo zawsze odmawia mi brania jej na spacer. Kto używa długich linek na spacerach, bo jego pies nie potrafi chodzić bez smyczy na pewno rozumie ;)
- truskawka Comfy, upolowana jakieś 3 tygodnie temu w PoloMarkecie za 9,99. Super się odbija, można ją memłać, jest miękka i pusta w środku. Bardzo fajna do aportowania.
- piankowa (żółta) piłka, kupiona w markecie za 3 zł , tak aby było coś miękkiego do aportowania. Niestety pianka jest bardzo słaba i ma dziury.
- kong squeez jels, pomarańczowy bóbr w rozmiarze L już od dawka przykuł moją uwagę. Zabawka super się odbija, jest miękka i w dodatku PISZCZY! Majlo dałby się za nią pokroić :D
- futrzany szarpak z amortyzatorem Artemis , wspominałam o nim w poprzednim poście. Ma bardzo przyjemną cenę 29,00 zł. Posiada piszczałkę, dzięki czemu zasłużył sobie na szacunek i przyjaźń Majla. Super się nim szarpie!
- zielony kocyk GreenLove z zooplusa, był dodany w gratisie do karmy, którą kupiłam w zooplusie. Bardzo fajny z motywem psa i kota i w poręcznym podróżnym rozmiarze. Na razie czeka na specjalną okazję użycia go :)
- fioletowa, 3 metrowa smycz Furkidz Standart , nasza prawie 5 letnia smycz jest już w bardzo opłakanym stanie więc pod koniec wakacji zamówiłam smycz. Wybrałam opcję 3 metrów, aby pies mógł mieć właśnie większą swobodę. Nie jest tak długa jak linka treningowa, ale też nie krótka. Jest w sam raz na dłuższy spacer. W dodatku ma piękny kolorek. Mimo, że nie mamy nic fioletowego do kompletu, to postanowiłam wziąć fiolet, bo jest ładny i dość ciemny, aby nie było na nim widać minimalnych zabrudzeń.
- kaganiec fizjologiczny Chopo, nasz plastikowy kaganiec nie wyglądał zbyt porządnie, w dodatku nie był chyba zbyt wygodny dla psa. A w tym pies może spokojnie ziajać i zbytnio mu chyba nie przeszkadza. Uprzedzając pytania - mamy rozmiar Cocker Spaniel pies.
-pomarańczowa smycz Dingo Energy 120cm, brakowało mi w kolekcji krótkiej smyczy na jakieś krótkie wypady lub wyjazdy gdzie wolę mieć psa " pod ręką " .
- karma Acana Pacifica, na jesień postanowiłam zmienić Majlowi karmę. Wybór padł na tą karmę. Ma super skład i cena jest w miarę.


- książka pozytywne szkolenia psów dla żółtodziobów , dostałam ją na wakacjach od chrzestnego. Dużo cennych rad. Co prawda nie mam teraz przez szkołę za bardzo kiedy jej czytać, ale parę rozdziałów naprawdę super :)
- legowisko Dingo , kupione w naprawdę okazyjnej cenie 35 zł. Jest zrobiony z takiego materiału, który strasznie szybko się brudzi. Przypomina bawełnę z furkidzowych obroży. Jednak Majlo jest zadowolony. Jak za taką cenę to ja też.

A oprócz tego, to pokażę wam coś hand made. Zrobione moimi i mojego taty własnymi rączkami.
Nasza własna huśtawka do agility! Oprócz tego przemalowałam naszą starą stacjonatę i nasze przeszkody mają swój własny dizajn. Dorobiłam też jeszcze jedną stacjonatę i druga jest już prawie,prawie. Ale efekty dopiero jak skończę. Tutaj nasza huśtawka i przemalowana stacjonata ( podobają się ? ) :

Ostatecznie postanowiłam sobie, że do dnia darmowej dostawy nic nie kupuję. No zobaczymy! :)

19 komentarzy:

  1. No to jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla łaciatka ! Fajnie te rzeczy. Mam nadzieję że będą wam długo służyły.Chętnie przeczytałabym taką książkę o psach. No pewnie że przeszkody się podobają.Są piękne. Widać że się staracie. Ja chętnie pooglądałabym filmik urodzinowy,ponieważ bardzo lubię oglądać wasze wspaniałe filmy. Z całego serca życzę wam też dużo postępów w agilitkach.
    Pozdrawiam ciebie i łaciatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam śliczne, własnoręcznie zrobione przeszkody, świetne są!
    Wielu kolejnych lat w zdrowiu, Majlo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dzięki :D Trochę się nad nimi napracowaliśmy więc cieszę się, że fajnie wyszły :)

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze dla Majla! :D
    Zakupy super, zwłaszcza kolor Furkidzowej smyczy mnie zauroczył, jest cudna.
    A przeszkody pięknie wykonane i bardzo fajnie wygląda to połączenie kolorów, wielki szacun za zrobienie tego własnoręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :)
    Sprzęt nie mógłby się nie podobać - wygląda świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego ! :) Ja smycz Szasty zgubiłam jakieś 3 lata temu na spacerze :D
    No przeszkody są świetne xD Podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 psich lat życzę! :) Przeszkody są super! Muszę w końcu się wziąć za to i zrobić też dla nas. :D
    Pozdrawiam,
    http://kundel-reks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Majlo! Świetne połączenie kolorystyczne co do przeszkód. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Wszystkiego najlepszego Majlo! Zapraszam do nas: http://zzpsemprezswiat.blogspot.com/2015/10/postepy.html?spref=fb :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stóweczka Majlo! :D Super zdobycze, fioletowa smyczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat Majlo, zostało Ci jeszcze 95 lat a potem dwieście i jeszcze więcej ze swoją ukochaną pańcią. Cudowne zakupy, ja zakochałam się w Kong squeez jels, jeśli można wiedzieć to gdzie kupiłaś tą zabawkę. No i legowisko, które widziałam już na FB jest cudowne (szkoda, że mam psa który najchętniej zjadł by je).
    No Majlo jeszcze raz sto lat
    Niech ci nie ubywa łat
    Biegaj ciągle zdrowy
    Zawsze bądź zadowolony :)

    Pozdrawiam Was serdecznie !
    roxi-dog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kong Squeez Jels kupiłam w sklepie Tofivet.pl :) + Majlo dziękuje za życzenia ;)

      Usuń
  11. Dużo zdrowia i miłości Majlo :) Bardzo profesjonalne przeszkody! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat Majlo! :) Super rzeczowy i informacyjny wpis! I jeszcze hand made przeszkody! Jestem pod dużym wrażeniem! Pełna profeska! Ściskam! :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Fajne prezenty, szczególnie karma <3 i szarpak z amortyzatorem. A legowisko naprawdę w szałowej cenie! I przeszkody to masz genialne! Uściskaj Majla ode mnie i Mańka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Co do karmy, to naprawdę fajna, ale Majlo chyba coś nie za dobrze ją trawi. Więc chyba z niej zrezygnujemy, a szkoda bo skład ma super.

      Usuń
  14. Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM