Książka i ID

Na początek chciałabym przeprosić za niekomentowanie waszych blogów.Niestety coś stało mi się z internetem,a teraz korzystam z internetu T-mobile który strasznie zacina ;\ ale jutro będzie inny modem i będzie ok. Ale przejdę już do tematu posta.Może zacznę od tego,że przyszła książka w piątek(01.02.2013). Wiem,że nie wiecie jaka to książka,jaki ma tytuł,okładkę i w ogóle ;) Ale zaraz się dowiecie.  A jest to książka .... pod tytułem... "Psie sztuczki" .  Dość prosty tytuł. Tę książkę okazyjnie kupiłam w internetowej księgarni Weltbild  tutaj macie link do strony książki :      KLIK!! 
A teraz informacje z księgarni Weltbild:
Opis:
Ponad 50 sztuczek – profesjonalne triki z rekwizytami i bez nich.
Obserwuj, jak Twój pies staje się gwiazdą! Jazda na deskorolce,
rozwiązywanie sznurówek, malowanie ust swoim paniom, podlewanie kwiatów,
skoki na skakance – psy sztukmistrze potrafią to wszystko, a nawet dużo
więcej. Autorki krok po kroku objaśniają najzabawniejsze i najbardziej
spektakularne psie sztuczki, ilustrując je pełnymi humoru fotografiami.
Te triki są niezwykle atrakcyjne, ale służą nie tylko zabawie. Rozwijają
spostrzegawczość psa i zwiększają jego zaufanie do właściciela.
 Inne informacje:
A teraz dodam "więcej" niż kilka zdjęć książki ;)






















































 Moim zdaniem książka jest idealna dla właściciela który chce mieć psiego trick mistrza,ale i także dla właścicieli lubiących dobrą zabawę i współpracę z pupilem ;) Polecam!!!
A i właśnie mam dla was jeszcze jednego newsa.Znalazła się adresówka.W tamtym tygodniu szykałam jej bez skutku,a tu nagle patrzę moja mama wraca z pracy zatrzymała się i coś podnosi,przychodzi do domu...patrzę,a tu adresówka.Jaka ja byąłm uradowana gdy się znalazła.Niby kawałek stali,ale dla mnie to bilet do domu,gdy Majlo się zgubi ;) I teraz jestem spokojna.  A i wynalazłam jeszcze takie coś,moim zdaniem lepsze od IDholderu do zapinania.Ponieważ IDholder został przeze mnie znaleziony porwany i bez adresówki stwierdziłam,że moje zapięcie jest lepsze. To jest te zapięcie,można powiedzieć karabińczyk od smyczy na kluczę ;) Oto on:


 No koniec fotka Majla patrolującego "czy nie ma przypadkiem jedzenia na stole" ;D

Pozdrawiamy

Komentarze

  1. Majjjjjjloo jest piękny i taki fajnyyy <3 <3 słodziak
    Książka pewnie super!
    jeszcze dokładnie nie widziałam treści...muszę sobie ją kupić uwielbiam uczyć Dropsia chociaż czasem tracę cierpliwość SERDECZNIE ZAPRASZAM DO MNIE! I w poście miałam jedno pytanko do Ciebie i innych Beaglów i też jeszce jedno pytanko jak oceniacie mojego bloga z uzasadnieniami itp. dowiesz się jak wejdziesz POZDR MAJLA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ksiązka powinna się znaleźć na półce każdego znudzonego właściciela psa, który nie ma pomsyłu na współpracę ze swoim podopiecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam IDENTYCZNĄ! :D
    Bardzo polecam, dzięki niej Flopka nauczyła się wiele ciekawych rzeczy. :3
    Dostałam ją od przyjaciółki i chwała jej za to. :>
    Super, że się w nią zaopatrzyliście, pomocna, naprawdę pomocna.
    Łoł, sporo zdjątek. Jeszcze parę i cała książka co do strony zostałaby udokumentowana, super. ;)
    Pozdrawiam E&F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że adresówka się znalazła.
    Udanej zabawy z nowym nabytkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała książka!!!!! Musi zawitać u nas na półce :D
    Super ,że znalazła się adresówka !
    P.s. Moja Bona robi to samo przy stole xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Muszę ją mieć! Muszę, muszę, muszę, MUSZĘ!!! Na szczęście niedługo mam urodziny, więc może się załapię :P
    Pozdrawiamy: W&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!!! Szukam na necie i zamawiam... :>

      Usuń
  7. He, he na niektórych zdjęciach widać zapał Majla do nauki:D Śpi sobie:D
    Oczywiście życzymy udanej nauki i czekamy na filmy:-)
    Pozdrawiamy i zapraszamy tu: http://w-oczekiwaniu-na-psa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki nie mam, ale miałam okazję przejrzeć i się z nią zapoznać. Sztuczki są fajnie wyjaśnione, podstawy też są opisane, więc jeśli ktoś nie ma pomysłu jak nauczyć czegoś psa lub chce się jeszcze czegoś dowiedzieć jest dobra, lecz osobiście większość tricków znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam książki, szukam kaski, kupuję.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki nie znam ale wydaje mi się , że jest ciekawa. Życzę powodzenia w uczeniu Majla tych wspaniałych sztuczek :) Oczywiście chodzi mi o szkolenie pozytywne xD
    Dużo tych zdjęć, ale sztuczki widać, że ciekawe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: