To już koniec

Tak jak wszystko się kończy to tak i nasze dwutygodniowe ferie się skończyły. Co prawda mieliśmy spędzić nasze ferie dość aktywnie,ale nasze plany nie wypaliły :P NIE aktywność była związana głównie z moją chorobą ,ponieważ byłam dwa tygodnie przed feriami chora,to musiałam jeszcze tydzień ferii siedzieć w domu i się....nudzić(?). Nawet się nie nudziliśmy.Głównie sztuczkowaliśmy,chodziliśmy na spacerk,trenowaliśmy aport i leniuchowaliśmy.Ale i tak nawet było fajnie. Po mimo tego,że w tym czasie działy się dość smutne rzeczy to spędzanie czasu z Majlem np.przy sztuczkach pozwoliło mi zapomnieć o wszelkich rozpaczach i skupić się na tych dobrych myślach.
Ostatnio (tzn.w niedziele) byliśmy na "ostatnim" w tym roku niestety feriowym spacerku.Śniegu wtedy było brak,ale za to mieliśmy błoto,które chyba nie cieszy nikogo....oprócz psa.Gdy przyszliśmy za spacerku to spód psa brudny,łapy brudne i szelki zabłocone :P Cóż trzeba będzie wyprać ;) Taka psia natura i już nikt jej nie zmieni.



Pozdrawiamy serdecznie i życzymy udanych ferii tym którzy je zaczęli,a tym którzy skończyli już ferie życzymy przede wszystkim wytrwałości.Nie martwcie się jeszcze tylko 4 miesiące co wakacji !! ;D

13 komentarzy:

  1. Ahh a mi się zaczynają ferie!
    Majlo jest piękny i ślicznie wyszedł na zdjęciach
    Fajnie że z Majlem sztuczkowałaś :)
    Gratuluję i całuski ode mnie dla Majlusia
    P.S zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczułam powiew Chorwackiego wiatru, ahh ;D
    Bardzo podobają mi się zdjęcia ;)
    pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tak źle spędziliście te ferie, przynajmniej Łaciatek pomógł Ci trochę się zrelaksować.
    Teraz powrót do codziennej gonitwy, ale do wakacji szybko zleci. ;)
    Pierwsze zdjęcie - super. =)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam teraz ferie, ale do szkoły też lubię chodzić (chyba nie ma takiej rzeczy, której nie lubię). :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to,jak psy przyjdą ze mną po dworze całe brudne z błota,porobią pełno śladów.Najgorzej jak wejdą do pokoju rodziców wskoczą na białą narzutę i zmienią ją na narzutę z łapkami :)Wspaniale,że pomimo trudnych sytuacji udały się ferie :)
    Pozdrawiamy:Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu notka!!! Łiiiii :D . My ferie już dawno skończyłyśmy a że Ty je kończysz to życzymy powodzenia w szkole :)! Znam to ... pies cały ubłocony itd. masakra nie lubię takiej pogody u nas jednak biało :D Fajnie ,że sztuczkowaliście :) . Fotki są bardzo fajne :3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten twój blog . Jestem pełna podziwu , że masz czas pisać posty . Mam prośbe . Napisz na swoim blogu , żeby mnie ktoś odiwiedzł . Ty masz tyle obserwatoruw . Prosze cie braddzo . Pozdrawiam Majla i Ciapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam teraz pierwszy tydzień ferii i też leniuchuję,mimo że miało być aktywnie ;)
    Także nie jesteś sama :D
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie boskie ;)
    Luna zimą i jesienią za błotem nie przepada, ale gdy jest cieplej to co innego- w końcu brudny pies, to szczęśliwy pies! :D
    Pocieszająca notka- 4 miesiące do wakacji, trzeba wytrzymać! 8D

    OdpowiedzUsuń
  10. II zdjęcie jest super *.* I ten wiatr we włosach *.* A w Majla przypadku w .. USZACH xD
    Także mam ferie, ale by trzymamy się na aktywności xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :)
    Mnie się ferie właśnie dopiero zaczynają :D
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety... Czas leci niemiłosiernie szybko.
    My już dawno po feriach, aczkolwiek przez chorobę mam tak jakby dodatkowy tydzień. ;)
    Super zdjęcia! Majlo w swoim żywiole. :3
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  13. Majlo ma świetne uszy, fajnie wyszedł na zdjęciu w biegu ;) Szczerze współczuję powrotu do szkoły, ale nas, "tych ostatnich", też niebawem to czeka... Ja z kolei z góry założyłam, że nasze ferie będą raczej nieaktywne, gdyż chciałam odpocząć nieco od codziennego trybu życia. Ostatnie zdanie naprawa mnie optymizmem, już nie mogę doczekać się wakacji :D Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM