Hello Spring!!

Zrobiło się trochę cieplej.I mamy filmik
Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. O, jak u Was wiosennie :D Aż miło się ogląda, bo u nas ostatnio tylko śnieg i mróz ;)
    Majlo bardzo fajnie skaczę przez nogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, zazdrościmy... U nas jeszcze śnieg i siarczysty mróz.
    Fajnie, że u Was widać zaczątki wiosny, miejmy nadzieję, że powieje i w naszą stronę. ;)
    Dziękuję za miły komentarz na blogu, nagłówek stworzyłam w Photoshopie Cs6, zaś resztę ,,wyglądu" kodami CSS. Chętnie Ci pomogę jeśli chcesz coś podobnego tylko napisz czego konkretnie oczekujesz. ;>
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło było :( Ale teraz niestety zaczął padać śnieg. Ah ta pogoda.

      Usuń
    2. Ps. Już podałam odpowiedź na blogu - klik. :3
      Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to możesz napisać na e-maila, będzie wygodniej. ;)
      No pogoda okropna. :( Nic jednak nie trwa wiecznie.
      e-mali: zuza11085@wp.pl

      Usuń
    3. Dziękuję Ci za pomoc!!

      Usuń
  3. Filmik świetny :-)
    I strasznie zazdrościmy ciepła ' u nas śnieg ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik dobrze zmontowany. Piesek szczęśliwy. Jest okej.
    Moje jedyne zastrzeżenie - nie zmuszaj Majla do czegoś czego nie chce, np. do wsiadania na kamień, gdyż to mu się szybko znudzi, albo już się mu znudziło, ćwicz z nim to ale małymi kroczkami ;) - z racji swojej wiem jak jest, bo szkolę psy znajomym, sąsiadom i jeszcze innym. Ogólnie widać, że piesek jest pełen energii, dlatego polecam Agility - na pewno spodoba mu się taka zabawa.. Czekam na kolejny post :)

    Razem z Sashą pozdrawiamy i życzymy udanych treningów !
    ŁAPKA ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyłem na kamień to on wchodzi sam.Tylko niekiedy nie wceluje zadkiem i idzie w bok,dlatego lekko go naprowadzam nogą. ;) Na chwilę obecną wprowadzamy tę sztuczkę,ale dziękujemy za rady.
      A agility już trenujemy.Co prawda na domowym torze,ale jest ok :D

      Usuń
  5. No fajny filmik
    Niestety u mnie wiosny nie ma ;(
    Majlo ślicznie wykonuje sztuczki,komendy itp.
    W jakim Ty programie robisz te filmiki?
    Bo u Ciebie jest tak inaczej np.są fajne animacje lub napisy na filmiku ;(
    u mnie tak nie ma ;(
    Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękniee u Was,normalnie zazdroszczę <3
    Super razem pracujecie! Trzymajcie tak dalej ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaka ładna pogoda. A u nas 30 cm śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie pracujecie :)
    Macie super pogoda, u nas napadał metr śniegu, ale teraz powoli topnieje bo świeci słoneczko :D
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie: W jakim programie robiłaś nagłówek?

      Usuń
    2. Grafikę robiłam w Gimp'ie ,a napisy w PhotoScape

      Usuń
  9. Ha ha, nie myślałam że beagle też potrafi latać :0

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: