Fotogeniczna uszata

Witamy i za razem przepraszamy za nieobecność i nie komentowanie niektórych blogów,ale szkoła=sprawdziany,kartkówki,wypracowania i zresztą wiecie sami :P (czekamy na wiosnę i WAKACJE) Na samym początku jeszcze mam do was pytanie odnośnie wyglądu,a raczej TŁA BLOGA. Czy waszym zdaniem -pasuje czy psuje wygląd? Mi się podoba.
Ten post będzie dotyczył uszatej.Niektórzy pewnie domyślają się o kogo chodzi. Uszata to.... :
....tak Ciapka.Takią oto wymyśliłam jej ksywkę. A więc teraz przejdę do tematu posta:
Ostatnio zauważyłam,że Ciapka gdy widzi aparat w klatce to zatrzymuje się i stoi nieruchomo. Widać ,że lubi zdjęcia. Moim zdaniem jest ona fotogeniczna. Myślę,że to dobre określenie. Bardzo mnie to cieszy iż wiem ,że króliki są bardzo ruchliwe i raczej nie potrafią usiedzieć w miejscu. Ale jej,że tak powiem "foto geny" włączają się tylko wtedy gdy jest w klatce. Gdy jest wypuszczana to nawet uda jej się zrobić zdjęcia,ale nie z taką łatwością jak w klatce. Ale bynajmniej jest to,...że w klatce potrafi usiedzieć.
Ale Majlo też jest fotogeniczny i potrafi na prawdę ładnie pozować. Bardzo cieszę się,że mam takie zwierzaki.
Jeśli chodzi o Ciapkę i bardziej szczegółowe informacje to najważniejsze jest to,że"nabrała wagi". Tak wreszcie jest sukces i jak narazie niedowagi nie ma śladu,oby tak dalej. A i jeszcze jedno uszatka nabrała wprawy w proszeniu :) Podnoszę nad nią rękę i ona od razu prosi. I to chyba tyle
Teraz zdjęcia,a na początek prosząca Ciapka :
Daj jabłko!!
Jabłko!!Dzięki


Widzicie nadludzkie stworzenie?

Więcej zdjęć królikowej można znaleźć tu:
*****
Pozdrawiamy:

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę zwierzaków-foto modeli :P Milo nie może usiedzieć w miejscu, chociaż jak mam smaczka to za niego zrobi wszystko.. dosłownie :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich fotogenicznych zwierzakowo-modeli.
    Ja nie mam czasem cierpliwości do robienia mojemu wierci dupie zdjęć xd
    Ostatnie zdjęcie najlepsze *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że królika można nauczyć sztuczek xd
    Wygląd mi się podoba ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd jak najbardziej mi się podoba ;)
    Racja masz świetne zwierzaki i to w dodatku fotogeniczne. ;)
    Ja mam tak samo jak 'Oliwia&Mundek' jak mam smaczka to już jest spokojny i siedzi na miejscu ;)
    Świetne zdjęcia ;)
    Ciapka jest prześliczna... ;)
    Ładnie prosi! ;))
    W wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Pozdrawiamy. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że lubisz się bawić w programach graficznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!Super teraz jest wygląd bloga !Tylko tło!A robi taką dużą różnicę!Wcześniej było trochę szaro ;)
    Ciapka jest urocza ja Majluś hihi ;)
    Też fajnie ,,ozdobiłaś'' zdjęcia ;D
    Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, wygląd bloga śliczny. :> Też uwielbiam robić grafiki. <3
    Ciapka jest niezwykle fotogeniczna! Ten pysio. :3
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna Uszata ! Piękny pyszczek !
    Słodko prosi *.*

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: