Sesja domowa

My z Majlem złapaliśmy lenia w ten weekend.Przed chwilą właśnie skończył się nam serial rodzinka.pl 4.A wy oglądaliście? ;)
 Na dworze zimno,mróz i pada śnieg,a tydzień temu było tak ciepło. Cóż dalej musimy czekać na upragnioną wiosnę. Zima jest fajna,ale bez przesady :P Mamy nadzieję,że w przyszłym tygodniu wyjżą promyki ciepłego słonka i będzie jak tydzień temu,a może jeszcze lepiej :) Najbardziej oczekujemy wakacji!! Jeszcze ok.3 miesiące i WAKACJE. T informacja trzyma mnie na duchu. A szkoła daje popalić,ale z reszta na pewno sami o tym wiecie.





Jakie oczy.Hehe







Pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu!!

Komentarze

  1. Oglądałam także ;)


    Oczy jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej takich rzeczy nie oglądam... bo zwyczajnie nie mam czasu na to. Jak już to tylko do komputerka doskoczyć w zawirowaniu tej nauki. Aczkolwiek i z tym ostatnio bywa cienko.
    My też mamy nadzieję, iż wiosna odważy się bardziej skrupulatnie dać o sobie znać. (o i rym się nam wkradł x]) Owszem, zima jest jednym z moich ulubionych pór roku jednakże... No ile można?! ;)
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś akurat nie oglądałam, ale bardzo lubię. :)
    Zorn ma racje, ale oczy!! :)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również nie oglądałam rodzinki nie wiem dlaczego ale zapomniałam o tym xD
    Jak wszyscy mówią psiak ma przepiękne oczy wogóle jest przepiękny <3
    zapraszam do mnie
    jamniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś rodzinkę.pl często oglądałam, ale obecnie nawet telewizora nie mam ;-).
    Niektóre z tych zdjęć są naprawdę świetne (moim osobistym faworytem jest siódme). Bardzo ładny beagle.
    Swoją drogą - pierwszy raz się spotkałam z imieniem Majl, a jest super :-).

    Pozdrawiam.
    waruj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko oglądam ten serial...,ale jest on na prawdę zabawny ;D
    <3 Majlo jak zwykle słodziak <3
    Też nie lubię szkoły...ale jest weekend więc nie chce mi się o niej myśleć ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rodzinkę : )
    Oni mają się super ;p, a co do zdjęć Majla;
    Wyraz pyska, który widać na zdjęciach jest taki ponury.
    Oczęta- uwielbiam je.
    Po prostu piękne zdjęcia !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że z Majla w weekend złapał leń ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też oglądaliśmy rodzinkę:P
    My też czekamy na wiosnę. Podbno od poniedziałku ma być cieplej..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Rodzinkę.pl (i wszystkie programy i seriale z Maćkiem Musiałem) oglądam od pierwszego sezonu ;) Zdjęcia bardzo fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ale z Majla kanapowiec :o Jak ja bym chciała aby Leon chociaż przez kilka minut mógł się tak spokojnie położyć...
    Ciekawa ta amatorska sesja... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My też mamy dość zimy.:/ U mnie śnieg po uda.! -.- masakra.! Słodkie zdjęcia.*_*
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  13. zima jest fajna ale w zimie, a nie w marcu xd
    ja nie oglądałam, bo zapomniałam, ale bardzo lubię ten serial:)!
    a zdjęcia bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdj! Ja również czekam już na wakacje...
    Co do serialu, to oglądałam, uwielbiam ten serial ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://our-favourite-pets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję bloga do blogrolla ;)
      ~http://our-favourite-pets.blogspot.com/~

      Usuń
  15. Też tęsknimy z Sashą za wiosną..
    Zdjęcia świetne, Majlo ma piękne oczy *.*

    Całusy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: