Kong Genius Leo


Ostatnio tj. w poniedziałek 2 września wygraliśmy z Majlem w konkursie u Pupilshop zabawkę firmy Kong model Genius Leo rozmiar L. I dzisiaj przyszedł do nas. Gdy dostałam paczkę w swoje ręce rozpakowałam ją i wyjęłam zabawkę. Dokończyłam zadanie domowe z matmy ( :P ) i wyjęłam Konga z tekturki. Wzięłam karmę i kawałek kiełbasy i powpychałam ją w otwory. Kiełbasę w górny kominek,a karmę w pozostałe otworki.
Dałam Majlowi powąchać,że jest tam w środku coś dobrego i położyłam na podłożu. Majlo zaczął wyciągać jedzonko.Widać spodobał mu się kong. Wieczorem dostał do konga kawałek parówk. Najgorzej jest dla nie jak karma jest w środku. Jest ona za duża i nie chce wylatywać. W poniedziałek kupimy pół kilo Royal Canin specjalnie do konga bo ma ona malutkie granulki :) I tą karmę akurat Majlo lubi.
Po pierwszym użytkowaniu Konga nie ma nawet ani jednego śladu/odbicie po zębach. Widać,że zabawka jest trwale wykonana i posłuży nam długo.Ja bardzo serdecznie polecam tą zabawkę. Oraz poleciam sklep Pupilshop. Zabawkę mogę polecić na 6 z plusem. To nasz pierwszy kong,ale zapewniam,że nie ostatni.







Pozdrawiamy Asia&Majlo

Komentarze

  1. Zastanawiałam się nad tym kongiem! Aktualnie u nas w domu jest ten zwykły, ale coś myślę, że dzięki Twojej notce zacznę zbierać na właśnie takiego konga.

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie Majlo się nim bawi :D. Chyba też zaczniemy na niego zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że kong się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam kiedyś nad zakupem tego KONGa, ale na początek zdecydowałam się na zwykłego classic. :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny KONG! Widać ,że Majlo lubi się nim bawić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam mnóstwo kongów ale tego jeszcze nie widziałam. Fajny pomysł. Taki kolorek pasuje Majlowi jak ulał! Oczywiście gratuluję wygranej (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak moje suki wyspecjalizują się w mega szybkim wyjadaniu klasycznych kongów, to chyba w końcu zdecyduję się na takiego :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła zabawka ! Widać, że Twój piesek lubi się bawić, wejdź na http://www.maxizoo.pl/, tam znajdziesz wiele równie ciekawych gadżetów: )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: