Plany,plany,plany....pogoda...

Na początek powiem wam ,że myślałam i nie będę zaczynać od nowa z blogiem. Za dużo na tym blogu wspomnień i w ogóle szkoda by mi było tych wszystkich postów :) Tak więc zostajemy tu razem z wami!
Ale przejdę już do rzeczy. W tym poście opiszę moje plany na ten rok i mam nadzieję ,że uda mi się je zrealizować:
  • osiągnięcie u Majla wagi 17 kg
  • nauka biegania przy rowerze
  • nauka nie ciągnięcia na smyczy
  • nauka chodzenia przy nodze
  • dopracowanie przywołania
  • trenowanie canicross'u,tropienia
  • po osiągnięciu prawidłowej wagi u Majla ,myślę nad przejściem na BARF
  • doskonalenie dotychczasowo opanowanych umiejętności i nauka kolejnych
  • naprawienie aportu i sprawienie ,aby stał się dla psa frajdą
  • spróbowanie zabawy z frisbee
  • nakręcić Majla porządnie na zabawki 
  • wyeliminowanie smakołyków jako nagrody i zastąpienie ich zabawkami
  • . . . . . . coś się jeszcze wykombinuje ;)
Tak więc plany na ten rok są bardzo obfite. Wierzę ,że uda nam się je zrealizować. Będę ze wszystkich sił spełniała te plany i po prostu musi nam się udać!! Musi!! A nawet (tfu tfu tfu) jeśli nam się nie uda to i tak będę ćwiczyła z Majlem. Oczywiście chodzi mi tu o te ważniejsze plany takie jak osiągnięcie odpowiedniej wagi,nauka, a nie o te frisbee. Jeśli już jesteśmy przy frisbee to zobaczę jeszcze jak pójdzie z aportem i może dopiero wtedy wprowadzimy frisbee ,nie mam namyśli tutaj jakichś ewolucji frisbowych ,ale po prostu zwykłe rzuty,rollery itp.  Po prostu frisbee daleko lata i możemy spróbować z aportem tegoż plastikowego talerza ;) Ale jeżeli Majlowi nie przypasuje to zostawimy to ;)
A propos pogody : U nas jest strasznie zimno. Mrozy sięgają 15 stopni na minusie. I ani tu wyjść na spacer ani nic i do tego wieje zimny wiatr. Brrr. Szkoda ,że nie ma grubej warstwy śniegu ,tylko jakieś milimetrowe coś...
Ale już nie długo ferie. Już nie mogę się doczekać 17 lutego :D Te ferie będą świetne. Mnóstwo spacerów,nowych rzeczy i w ogóle ... nie zdradzam więcej. Zobaczycie w ferie ^.^
Trzymajcie kciuki ,aby nasze plany się powiodły :3
Pozdrawiamy ,Asia&Majlo


Komentarze

  1. Na pewno wszystkie plany uda Wam się zrealizować! Trzymam kciuki :3
    Pozdrawiam razem z Fuksem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wszytsko się wam uda :D
    Sliczne zdjęcie!
    Strasznie sie ciesze, że zostajecie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że nie usuniesz postów :D
    U mnie też ferie zaczynają się 17 lutego c:
    Udanych ferii ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany macie obfite!
    Nic tylko trzymać kciuki by się udały! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki o jak najwięcej wytrwałości w szkoleniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Życzę szczęścia w realizowaniu tych planów :) Zapraszam do mnie: www.pamietnik.bianki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Dobry,
    Z przyjemnością prześlemy Pani (i innym zainteresowanym) opakowanie Gammolen do testowania, niestety nie udało nam się znaleźć Pani adresu mailowego. Bardzo prosimy o kontakt pod adres: sklep@tymofarm.pl
    Serdecznie pozdrawiamy,
    Zespół TYMOFARM- producent kapsułek dla psów Gammolen
    www.gammolen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przetestujemy kapsułki Gammolen :) Już wysyłam maila.

      Usuń
  8. trzymamy kciuki zeby sie udalo zrealizowac plany ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam plan, żeby odchudzić psa ;) oby udało ci się zrealizować plany :D

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w spełnianiu zamierzonych celów . Czika jest na BARFIE , mimo ,że bardzo krótko , możemy już polecić ! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimku, co Ty możesz wiedzieć? :-P A, no taak, przepraszam.. Ty to się znasz na piesałkach jak nikt! :-D Ala, nie przejmuj się :-)
      (przepraszam za anonima, ale nie mam konta)

      Usuń
  11. Przepraszam za usunięcie tamtego komentarza, ale były masakryczne błędy (jestem na komórce)

    Życzę sukcesów! :)
    A co do Anonima - nie przejmuj się :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za Majla, żeby wszystkie plany się ziściły :) Chciałabyś mnie informować o nowych postach? [futerkowy.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: