Ferie


Uwielbiam te spojrzenia <3
Od 17 lutego ,a raczej od 13 lutego mam ferie. Dwa dni przed weekendem musiałam zostać w domu ,dlatego ,że ..... przeprowadzaliśmy się. Dokładnie przeprowadziliśmy się 14 lutego w piątek. Przeprowadzkę utrudnił nam lęk separacyjny Majla. Strasznie to przeżywał , gdy jechaliśmy gdzieś to myślał ,że go zostawimy :\ . Strasznie się bał i strasznie piszczał. Gdy wracaliśmy to był mega szczęśliwy :) Moje kochane... <3 Ale teraz jest już w porządku. Majliś zachowuje się normalnie. Na spacerach dalej czasami się stresuje ,ale to z powodu dużej ilości ludzi, jeżdżących ciężarówek z firmy produkującej przyczepy ( od której niedaleko mieszkamy) i do tego bezpańskie i nie tylko psy które bardzo szczekają gdy przechodzimy. Już jeden pies (bez smyczy,bez właściciela obok) szczekał groźnie na Majla ,a Majlo jak to Majlo był okropnie wystraszony :( . Ale jest tez trochę socjalizacji na tej wiosce. Bo dużo ludzi ,pojazdów ,rowerów do których Majlo się przyzwyczaja. Jest też dużo zwierząt np. konie na które łaciaty drze japkę . Obok domu mamy polną dróżkę ,która jest bardzo długa. Obok niej znajduję się fajna polanka, na którą chętnie się wybierzemy gdy tylko kupimy linkę treningową :) Ogólnie nowa wieś jest fajna,spokojna,większa od tej w której mieszkaliśmy do tej pory. Są tu też myśliwi  którzy wraz z trzema psami myśliwskimi chodzą na polowania. Bardzo podoba mi się w nowej wsi :)
W zeszły czwartek tj. 13 lutego przyszła do mnie paczka od firmy Tymofarm z suplementem diety dla psów firmy Gammolen dla zdrowej skóry i pięknej sierści za którą bardzo serdecznie dziękujemy. W paczce znajdowały się dwa opakowania Gammolenu 60 i 150 tabletek, śliczny breloczek( :) ) ,czekoladki (które były bardzo pyszne) , ulotka. Cała paczka była prześlicznie zapakowana w papier prezentowy. Gdy już przetestujemy kapsułki to napiszemy recenzję Gammolenu.
Zdjęce jeszcze w starym domku
kapsułki Gammolen
Opakowanie 60 kapsułek na łaciatej główce :)
A co robimy jeszcze w ferie z Majlem? No cóż chodzimy na długie spacerki,sztuczkujemy, chudniemy. A co do chudnięcia to Majlo ostatnio zgubił brzuszek :D Tutaj macie porównanie :
I co myślicie o aktualnej figurze Majluśka? Moim zdaniem zrobiliśmy ogromny postęp z czego się bardzo cieszę. Na zdjęciu z 21 lutego czyli dzisiaj można zobaczyć naszą skromną figurę wystawową. Chociaż Majluś nie ma rodowodu ani metryki to i tak nauczyłam go tej figury. Co prawda nie jest idealna i profesjonalna ,ale zawsze coś .
I wspomnę jeszcze coś odnośnie naszej przeprowadzki. Feluś też się już przyzwyczaił . Na początku chodził w szelkach Ciapki po podwórku ,a w poniedziałek 17 lutego już normalnie go wypuściliśmy. Najpierw obwąchał cały teren a potem trzymał się Majla. I tak robi to tej pory. Na początku bardzo bałam się ,że Felix się nie przyzwyczai ,ale dał radę :)
To by było na tyle z pierwszego nie całego tygodnie ferii.
Życzymy udanych ferii tym którzy je teraz mają.
PS. Jeszcze taki post zdjęciowy od Majla do was:
Widzicie napis ? ;)
Pozdrawiamy Asia&Majlo

Komentarze

  1. Co zrobiłaś, że Majlo tak stracił brzuszek? :D Będę wdzięczna za odpowiedź, bo mój pies też jest trochę grubiutki a nie wiem co już robić żeby go odchudzić :(

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmniejszyłam łaciatkowi dzienną porcję karmy do minimum. Do tego duża dawka ruchu. Ograniczenie smakołyków. Aby sprostować : Majlo jest karmiony zwykłą karmą dla psów dorosłych ,a nie żadnym Light'em. Czytałam ostatnio nawet ,że karmy light tuczą ,a nie odchudzają. Dlatego ,że im mniej tłuszczu tym więcej węglowodanów ,które tuczą psa. Podobno L-Karnityna dla psów np. z Dolfos odchudza psy. Czytałam jeszcze ,że ludzie dla psów z nadwagą kupują specjalnie karmę dla psów aktywnych aby zwiększyć ich metabolizm . Oczywiście nie podajemy tyle ile piszą w tabeli ,ale mniej bo to karma dla psów aktywnych. Mam nadzieję ,że uda wam się zgubić zbędne kilogramy. Ja tez będę w dalszym ciągu Majla odchudzać ;)
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź ;) mój pies w sumie je rano suchą karmę tylko 100 gram i po południu dostanie pól miski mięsa i zmniejszam mu gdy dostanie na spacerze parę smakołyków, ale jeszcze wprowadzę więcej aktywności ;)

      Usuń
  2. Jego spojrzenie - bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ferie c:
    Widac Majlo schudł i to dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, schudł :)
    My też mamy ferie, ale lecą tak szybko :(
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Farciara, mi się dawno ferie skończyły :D
    Ile dałaś za Gamolen? Mojemu by się przydał :P

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Gammolen nie płaciłam nic ,bo dostaliśmy go za darmo do testowania od firmy Tymofarm ;)

      Usuń
  6. Majlo ma teraz figure atlety, wielki postęp !
    Ja miałam ferie od 18 stycznia bodajże :c
    http://mojekochanepupile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Majlo dużo schudł i idziecie w dobrym kierunku! Gratuluję i tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę zrobiliście duży postęp jeżeli chodzi o figurę. Teraz wygląda idealnie, oby tak dalej :)
    Myślę, że nie musi być już chudszy, teraz jest w sam raz. :)

    Pozdrawiamy!
    www.fuksthedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No faktycznie, różnica jest. Oby tak dalej :) Zazdrościmy możliwości testowania. Uchylisz rąbka tajemnicy w tej sprawie? :P Pozdrawiamy!

    szczur-z-kitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać różnicę- trzymajcie tak dalej :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo :) Różnica w figurze jest :D
    Także mamy ferie !
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam ferie od 13 lutego :D
    Majlo bardzo dużo schudł!
    Sama chciałam odchudzać Amoora bo klocek waży prawie 11 kg, ale nie wygląda źle :)
    I wioski są fajne, psy mają gdzie szaleć, cisza spokój :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego nowego bloga! :)
    http://amoorherkules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny serduszkowy nochal! :-) No i talia jak u modela :-D Super! Pozdrawiamy, Asia i Bona http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście schudł, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: