Holiday is a beautiful!


Nie mogę uwierzyć ,że wreszcie nadeszły te upragnione wakacje! Zakończenie roku jak najbardziej udane , a jakże mogłoby być inaczej? Czuję się świetnie. Całe 2 miesiące wolnego. Będzie świetnie. No niestety będę musiała pożegnań się z Majlem na 10 dni bo jadę nad morze w poniedziałek. Ale Majlo będzie miał zapewnioną opiekę . Będzie opiekować się nim moja ulubiona i zaufana ciocia. Powiedziała mi także ,że będzie chodzić z Majlem na krótkie spacery :) Jednego czego się obawiam to to ,że Majlo przytyje podczas mojej nieobecności , jednak mam nadzieję ,że moje obawy są niesłuszne i zachowa swoją formę . Się zobaczy ....
Mam w planach spędzić te wakacje najlepiej jak potrafię , oczywiście w towarzystwie mego wiernego kompana Majla :) Będzie spacerowo ,aktywnie ,sztuczkowo i w ogóle superowo :)
Na wakacje zaopatrzyliśmy się także w kaganiec plastikowy . Na pewno przyda nam się. Rozmiar dobrałam na oko ,ale po kilku moich poprawkach pasuje idealnie . Majlo może w nim swobodnie ziajać i ziewać więc jest super :)

 Życzymy udanych i wolno mijających wakacji!
Pozdrawiamy!

Komentarze

  1. Cudne fotki <3 Fajny kaganiec, też niedługo chyba się w niego zaopatrzę ... :D Też długo czekałam na wakacje i nie mogę po prostu uwierzyć ... :P Życzę miłego urlopu, chociaż my jesteśmy z pomorza, to jednak nie będzie mnie ... :C Dziękuję i nawzajem! :D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    P.S Zapraszamy na konkurs! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanych wakacji, czekam na relacje z Waszych wakacyjnych działań:-) kaganiec plastikowy faktycznie jest fajny,też taki posiadamy jestem bardzo zadowolona.
    Zdjęcie na pewno nie oddaje rzeczywistości ale wydaje mi się że trochę ciasny na kufie czy tam jest luz a tylko na zdjęciu tak wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę się zaopatrzyć dla Fado w kaganiec, mam zamiar zacząć podróżować z nim autobusem, jednak jestem ciekawa jak to wyjdzie. Ale ja bym zainwestowała w fizjologa firmy Chopo. Jakoś wszyscy go chwalą, a do plastiku nie jestem pewna ;p
    Wakacje to najlepszy okres czasu, życzę Ci udanych wakacji i powodzenia w zrealizowania planów! :)
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo cieszę się na te wakacje :).
    Świetne zdjęcia, szczególnie pierwsze dwa. Już chyba ci mówiłam, ale się powtórzę - niesamowite, że potrafisz tyle wycisnąć z tego kompakta :).
    Życzę wam również udanego lata i zrealizowania wszystkich wakacyjnych planów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się cieszę że nareszcie są wakacje :) Calutkie dwa miesiące wolne od szkoły :) Bardzo fajny ten kaganiec, zaraszam do mnie : http://beagle-pikus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też cieszę się, że w końcu wakacje są :D my również będziemy je spędzać aktywnie. Kentucky ma kaganiec fizjologicznych i bardzo polecam ;) aldona plastikowe też nie są zle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje, wakacje wszędzie :D
    My na wakacje wyjeżdżamy do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia! Życzymy aktywnych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne fotki. zapraszam na zwierzakinieboraki.blogspot.com poszukuje osób na konkurs , w którym można wygrać zabawki dla psa (informacje na temat konkursu znajdziecie na blogu) ZAPRASZAMY O&F

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: