Po świętach Bożego Narodzenia

Jest już po świętach. Naprawdę żałuję ,że nie napisałam wam życzeń świątecznych na blogu, ale ostatnie dni były bardzo zabiegane. Teraz nie ma sensu życzyć wam Wesołych Świąt, ale śmiało mogę wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku! Ogrom sukcesów z pupilami i spełnienia postanowień noworocznych ( bo pewnie większość z was je ma ) .


Święta jakoś przeleciały. Majlo jak co roku dostał opłatek i prezenty. W tym roku dostał je lepsze niż w tamtym, chociaż i tak mu to wielkiej różnicy nie robi bo nie ma pojęcia, że są święta i, że to co akurat dostał może być prezentem. Dostał Kong'a Classica rozmiar L i zestaw przysmaków z Bosch'a ten 10x po 30 g przysmaków.
Wczoraj przyszła do nas zima. Nie ma dużo śniegu, po prostu widać, że ziemię i trawę przykrył lekki i cienki biały puch przez którego o mało co się dziś nie zabiłam :P Majlo też się wywrócił, ale na zamarzniętej kałuży. U nas było dziś rano -11*C , teraz jest jakieś -7 . Nie mam zdjęć zimowych bo po prostu jest zimno i palce mi zamarzają. Za to mam zdjęcia domowe. Chociaż są kiepskiej jakości bo mój kompaktowy Kodak nie radzi sobie zbytnio z domowymi ujęciami. Zresztą na dworze też jest już trochę gorzej. Ale ma już prawie 7 lat ...


Pozdrawiamy! 

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie spóźnione najlepsze życzenia!
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku, super zdjęcia i prezent :D
    Pozdrowienia
    Fifi i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas śniegu jest mnóstwo! Też chciałam kupić te smaki Bosha, ale zobaczyłam je dopiero po złożeniu zamówienia.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku! U nas jest około -4*C, a ja i tak zamarzam już z zimna. Nie chce myśleć co by było gdybyśmy mieli -11*C. Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty :)
    Szczęśliwego Nowego roku!
    Pozdrawiamy Sisi & Sylwia
    psie-lapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzajemnie!
    Piękny wygląd bloga, zdjęcia również, a jeszcze bardziej piękniejszy Majlo.

    Pozdrawiamy,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również Szczęśliwego Nowego Roku :) !
    U nas śniegu nie dużo, chociaż lepsze to niż nic :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U, szczęściarz do kwadratu, dostał konga! I nawzajem, zdrówka, szczęścia pomyślności i fajnego życia ogółem życzę!
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety już po świętach, ale wszystko co dobre szybko się kończy. Życzę szczęśliwego Nowego roku tobie i twojemu pupilowi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety już po świętach. Majlo dostał świetny prezent. U nas także mało śniegu, ale mróz straszny!
    Pozdrawiamy i życzymy SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny nagłówek! :) Majlo dostał bardzo fajne prezenty. Szczęśliwego Nowego Roku!


    | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie żałuje, że wziełam mojej suni konga w rozmierze L. Zamòwiłam M i jest trochę za mały. Psiak na pewno zachwycony z prezentów :) Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie życzymy aby Nowy rok był o wiele, wiele lepszy od poprzedniego, samych sukcesów i pomyślności ;>
    Majlo z rogami wygląda tak przeecudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też na samą myśl wyciągania aparatu na to zimno się odechciewa :D Zawsze biorę aparat, ale rzadziej go wyciągam XD Albo na chwilkę i od razu chowamy :)
    Kurczę u mnie kongo wygląda jak po wojnie :D Wy macie takie ładne nowiutkie <3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią o poście:

INSTAGRAM