Stary rok w bok

Jutro sylwester, pożegnanie starego roku i powitanie nowego. Dla wielu psiarzy jest to czas refleksji, postanowień noworocznych, planowania i podsumowywania starego roku :)
U nas właściwie po za operacją, przeprowadzką, kilkoma sukcesami nic się nie działo. Zauważam, że z każdym rokiem jest coraz lepiej, choć nie we wszystkim. W zdrowiu było coraz gorzej, ale mam nadzieję, że w 2015 roku zaliczymy jak najmniej wizyt u weterynarzy :P I, że nowy rok zaowocuje w sukcesy, jakieś wyjazdy i mam nadzieję, że uda mi się naprowadzić Majla na prostą drogę i zresocjalizuję go(o tym więcej w następnym poście).
 




















Nie chcę tu spisywać postanowień. Bo mam takiego pecha, że jak coś planuję to później kicha i gunwo z tego wychodzi :P Więc po prostu nie mam postanowień, ale sprawy, które są priorytetami i trzeba je spełnić choćby nie wiem co. Są rzeczy które muszę zrobić, naprawić i to one są tymi priorytetami. Będziecie się o nich dowiadywać osobno w postach w ciągu całego roku.
Trochę wiadomości statystycznych:
Z dniem 30 grudnia 2014 roku  godzina 20:38 stwierdzam:
Liczba obserwatorów: 155
Wyświetlenia: 43 047
Lajki na fanpejdżu : 1268
Ilość postów (z tym włącznie): 203
Cieszymy się, że my jesteśmy z wami, a wy z nami! :) Bez was nie było by nas tu i naszego bloga, naszych postów. Cieszy mnie, że ktoś to w ogóle czyta(jakby było co...) ;)

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam Pomyślnego Nowego Roku i niech los zawsze wam sprzyja (yyyyyy ..... przedawkowałam  Igrzyska Śmierci) Udawajcie, że tego nie czytaliście xd . Mam dziś za dobry humor. Wybaczcie.
No dobra teraz na poważnie Szczęśliwego Nowego Roku, dużo sukcesów !
 A teraz przesyłam wam porządnego kopniaka w tyłek, żeby wam nie zabrakło zapału do pracy! W tym momencie czujecie ból od kopniaka i jesteście naładowani pozytywną energią! Cieszcie się :D
Pozdrawiamy w tym jakże radosnym nastroju!
Wariacka mina z wakacji :)

Komentarze

  1. Dziękujemy za życzenia i zapraszam do nas:

    http://milkakochanypies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w spełnianiu postanowień noworocznych, oraz wszystkiego najlepszego dł Ciebie i Majla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dankujeny i dziękujemy, no i życzymy oczywiście WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NADCHODZĄCYM ROKU, obyście razem z Majlem mieli wiele szczęśliwych przygód, zero problemów i wszystko co najlepsze! :D
    Zdrowia szczęścia pomyślności życzy S&S

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wczoraj zagościł kurier z paczką a w środku książki Igrzysk, teraz tylko wyczekuję lajtowego dnia wolnego wręcz idealnego na czytanie. Nie lubię czytać dobrych książek w pospiechu.
    No nic, a teraz wam życzę wszystkiego co najlepsze by się wam mnóstwo ciekawych i dobrych rzeczy przytrafiło w Nowym Roku! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo je polecam. Są po prostu genialne. Żadne książki tak do mnie nie przemówiły. Zawsze czytałam z przymusu jakieś lektury do szkoły( ale i tak większość jechałam na streszczeniach :P). Wszystko zaczęło się przez wyjazd do kina na Kosogłosa xd.

      Usuń
  5. Życzymy Wam szczęśliwego nowego roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku i spełnienia Waszych postanowień ;D
    /psie-oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  8. Melduje, że odczułam ból kopniaka i jestem naładowana pozytywną energią! My również życzymy Wam mnóstwo sukcesów psiowych jak i blogowych i motywacji do dalszej pracy :D Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle wam idzie ;) Zadowalające liczby jak dla mnie, ale twój blog jest świetny więc nie ma się co dziwić. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award. Mamy nadzieję, że weźmiesz udział. Pozrawiamy: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje takich blogowych wyników! :) szczęśliwego nowego roku! :)

    borderoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: