Koziołek i matołek

U nas śnieg już znikł. Nie ma już nic, tylko jedno wielkie błoto. Zorganizowaliśmy sobie dziś trening noworoczny z koziołkiem. Majlo był trochę rozproszony bo strzelali jeszcze dzisiaj , ale widać, że się starał. Miał trochę spowolnione ruchy, ale i tak jestem z niego dumna, że ćwiczył przy rozproszeniach :)
Na filmiku widać co już umiemy robić z koziołkiem
-vault
-do mnie
-leżeć
-prosić
-dawać łapy (lewa, prawa, obie)
potrafimy jeszcze świadomość zadu z koziołkiem, ale Majlo nie chciał już tego robić bo tak jak mówiłam strzelali. Ale spróbuję nagrać jutro/pojutrze filmik z świadomością zadu z koziołkiem.


link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=ceiqO44l_5o&feature=youtu.be
Mamy z Majlem chyba pecha. Wczoraj poślizgnęłam się na kostce bo chciałam przywalić kuzynowi śnieżką po 24:00 i mam lekko zwichniętą rękę :P A Majlo po treningu na dwóch spacerach tak obficie niuchał, że starł sobie pychol. :P
Pozdrawiamy! I jeszcze raz szczęśliwego 2015!

Komentarze

  1. O kurcze,my to mamy problem z samym dostawieniem z koziołkiem. Ja się pytam,jak? :D
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz... Majlo to tak naprawdę pies kosmita. I jak się go pociągnie za uszy to sam się wszystkiego uczy :D Hah. Żarcik. Nie przyszło nam to jakoś trudno. Bez pracy nie ma kołaczy.
      Powodzenia wam życzymy! Trzymam kciuki :)

      Usuń
  2. U nas też nic ze śniegu nie zostało, Majlo co za zdolniacha :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zmieniliście wygląd bloga :3 Ślicznie <3
    Ale Wam super idzie ! My nawet nie zaczęliśmy, ale już wiem, że tak nie będziemy umieć ;___; Chyba, że będziemy codziennie: dzień w dzień ćwiczyć przez parę miesięcy.No, ale oczywiście bardzo Wam gratulujemy ! <3

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki nosek obdarty ;p pełen szacunek za to co pokazaliście w filmiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie pracujecie z koziołkiem. Ja go w sumie to zakupiłam 4 miesiące temu i nadal boję się za niego wziąć, żeby nie popsuć czegoś. I tak stoimy w martwym punkcie... bez sensu.

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z koziołkiem. Musimy kupić ! ^^ Kolejne postanowienie.
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli nie tylko mój to oferma! Nie wiem co w tych krzakach jest , ale Kasper też tak samo zdarty pycho ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Zdolna pańcia i zdolna psinka!!! Pozdrawiam z moją Bigi!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie, naprawdę musimy się wziąć za treningi, bo jest między Majlem a Smerfetą przepaść jak diabli. :'D Ale wszystko w swoim czasie. Tak czy inaczej chłopak świetnie się spisuje!
    Zdrówka, S&S
    http://kynolub-bezkonwencji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny filmik, Majlo umie już naprawdę bardzo dużo. Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny filmik. Podziwiam Was :) Naprawdę widać znakomite postępy Waszej pracy.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny filmik, ogólnie bardzo fajnie nagrywasz. :) I śliczne zdjęcie nappoczątku. Ogólnie to czym robisz zdjęcia?

    Pozdrawiamy
    L&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię kompaktowym aparatem Kodak EasyShare Z710 :)

      Usuń
  13. Ale super to u Was wygląda :) My na razie nie sięgamy po koziołek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ma super chwyt, nie memla czy podgryzania, super!
    Biednym, nie wiedziałam nawet, że pies może zedrzeć sobie pyszczek przez wąchanie ;) Niezły z niego tropiciel :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: