Postanowienia na 2016 rok

Mamy nowy rok, więc jest to czas na ustalenie nowych postanowień i planów. Ogółem rzecz biorąc planów na ten rok mam trochę sporo. Trochę się jednak zmieniły. Mieliśmy jechać na startesy do annówki, jednak zrezygnowałam, mimo, że moim marzeniem było pojechać tam w tym roku. Stwierdziłam, że Majlo nie jest jeszcze na to gotowy. I musimy jeszcze trochę popracować, pojeździć na seminaria, przyzwyczaić psa do różnych obcych miejsc, aby się nie stresował i czuł dobrze. Wiem, że nie jesteśmy jeszcze gotowi, Majlo nie jest. I lepiej będzie dla niego, jeśli ten rok przeznaczę w dalszym ciągu resocjalizacji. A obóz przecież nie ucieknie, równie dobrze możemy pojawić się tam za rok. Tym lepiej! Podobno jeśli dłużej się na coś czeka, to bardziej cieszy ;) Ale przejdźmy już do konkretniejszej listy planów na ten rok:
Lista:
 - kontynuacja resocjalizacji ( mam w planach zacząć zabierać łaciatego w różne nowe miejsca  i stykać go z jak największą ilością różnych bodźców )
 - przejażdżki autobusem i pociągiem
 -  jeździć na psie wydarzenia/seminaria/zawody
 - zapisać się na kurs agility( tak! w końcu może uda się zabrać trochę poważniej za ten sport )
 - spacery w nieznane Majlowi miejsca np. miasto, jeziora
 - spotykać się na spacerach z innymi psiarzami i ich psami
 - pojechać z psem w góry, czyli takie moje skryte marzenie, chociaż na jeden dzień
 - uczestniczyć jako widzowie na zawodach Dogfrisbee we Wrocławiu. Podobno nazwa DCDC została zmieniona na jakąś inną (?)
 - wziąć udział w dogtrekkingach
 - pojechać z psem nad morze ( jeszcze większe skryte marzenie, rodzice jadą do psiolubnego Pobierowa, do domków w którym akurat przyjmują z psami, o ile uda mi się ładnie Majla ogarnąć, to może pojedziemy z nimi. Mom please! )
 - wystartować w I brzeskim dogtrekkingu  21.02.2016
 - uczestniczyć w opolskim seminarium z Patrycją Kowalczyk w Nysie 21/22.05.2016 
 - uczestniczyć w warsztatach "Sport i zabawa z psem..." w Opolu
 - treningowe zawody agility ( jeśli pójdzie nam dobrze z agi )
 - przygotowywać się do zawodów rally-o ( i jeśli będziemy dobrze przygotowani to wziąć w takich udział )
 - wyjść z majlowych problemów żołądkowych
 - dużo spacerować i przejść do końca roku 1000/1500 km
 - wzmacniać motywację na zabawki i bawić się w różnych miejscach i sytuacjach
 - trenować skupienie w różnych miejscach i sytuacjach
 - pracować nad przywołaniem i odważyć się może w końcu zacząć spuszczać Majla ze smyczy, aby mógł swobodnie spacerować
 - ćwiczyć mięśnie i kondycje
 - od czasu do czasu biegać i rowerować
 - pojechać nad jezioro i/lub inny zbiornik wodny i zachęcić Majla do pływania
 - zorganizować jakiś grupowy psi spacer i seminarium
 - trenować dalej obedience, dokształcać agility i uczyć się sztuczek, pokombinować trochę z frisbee
 - wypracować ładny aport
 - zlikwidować pilnowanie zasobów
 - kontynuować budowę toru agi
 - zrobić kwadrat do obi
 - spotkać się z Pauliną i Luckym

Lista zakupów ( zapewne będzie wiele razy modyfikowana )
- obroża na zatrzask
- obroża półzaciskowa
- szelki
- smycz z amortyzatorem
- teleobiektyw
- tunel do agility
- piłka fitness
- światełko do obroży
- pas maszera
- mata do samochodu
- proszek Aptus Aptobalance
- szarpak/i futerkowy
- 2x frisbee
- pachołki
- Pokusa

Jak widać planów mamy całkiem sporo, ale mamy prawie cały rok na ich realizacje. Mam dużą dawkę motywacji, która mam nadzieję utrzyma się i zostanie ze mną jak najdłużej. Mam także cichą nadzieję, że ten rok będzie dla nas dobrym rokiem oraz, że będę go mogła miło wspominać. Trzymajcie za nas kciuki! :)
A wy spisaliście swoje postanowienia i plany na ten rok?
PS. Zerknijcie też do kalendarza i sprawdźcie gdzie być może będziecie mogli nas spotkać KALENDARZ >KLIK<

Komentarze

  1. Plany jak zawsze ambitne! Niech wszystkie wchodzą z powodzeniem w życie. W końcu muszę sklecić nasze plany w jedno miejsce... Mam nadzieję, że w tym roku uda nam się spotkać i zapoznać beaglową arystokrację :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję! Oby wszystko poszło po naszej myśli :D

      Usuń
  2. Powodzenia w 2016, na pewno dacię radę - w końcu Majlo to mądry pies. Trzymam za Was mocno kciuki! Stać Was na wiele.
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się rok pełen wyzwań, trzymam za Was kciuki. Bardzo fajnie, że się przełamujecie i chcesz "wychodzić do ludzi", jak dla mnie to świetna okazja, żeby ocenić z czym wciąż ma się problem, a w czym poczyniło się już postępy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tych planów, powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że weszłam w ten post bo inaczej pewnie nie dowiedziałabym się o tym dogtrekkingu, który jest bardzo blisko mnie, może się spotkamy ;) Powodzenia w realizacji planów! :D

    Zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Fajnie wiedzieć, mam nadzieję, że uda wam się dojechać :)

      Usuń
  6. Trzymam mocno kciuki za realizację wszystkich planów, a przede wszystkim za wyjazd nad morze :) Dużo tego wymyśliłaś, więc oby motywacja Cię nie opuściła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za realizację wszystkich planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za Was i powodzenia w realizacji planów - dużo ich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt dużo, ale chyba motywacja wtedy większa :D Dziękuję!

      Usuń
  9. Ambitnie, powodzenia w realizacji planów! Trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Macie wiele planów w porównaniu na przykład z nami, ja boję się wmawiać, że zrobię dużo bo nigdy mi to nie wychodzi..;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymamy kciuki i pazury za zrealizowanie Waszych wszystkich planów! Jesteście cudowni, na pewno Wam się to uda! :)
    Pozdrawiamy!
    codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że macie tak dużo planów na Nowy Rok! Ja na razie wolę swojej nie ujawniać haha, nie wiem czemu. Mam nadzieję, że jak najwięcej w tym roku osiągniecie. A Majlo jak zawsze piękny :) Mam nadzieję, że w tym długim życiu się kiedyś spotkamy! :D
    Pozdrawiamy, G&M

    OdpowiedzUsuń
  13. Ambitne plany! Mamy nadzieję, że uda Wam się je zrealizować. My mamy bardzo podobne postanowienia (resocjalizacja, wakacje z psem i dużo innych). Trzymamy za Was kciuki!
    Pozdrawiamy! D&N http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że nie spoczywasz na laurach i masz takie ambitne plany! Powodzenia w ich realizacji, trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ambitny rok się zapowiada u Was :) powodzenia
    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią o poście: